annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een telefoon gekocht, welke binnen 2 weken na gebruik al kapot is.

Hallo,

ik heb voor mijn zoon een telefoon gekocht op ebay.

objectnummer:111185764280

Ik was heel tevreden over het contact met de koper, maar binnen 2 weken na gebruik was de aan / uitknop al niet meer werkend en doet de telefoon dus helemaal niets meer.

Terug contact gehad met de verkoper, filmpje opgestuurd, zoals hij had gevraagd, ik zou hem mogen terug sturen en krijg dan het aankoopbedrag minus 10 % retour gestord via paypal. ( zo heb ik ook betaald.)

Ondertussen krijg ik maar geen adres waarheen ik hem retour kan sturen.

AL meerdere malen contact gelegd, maar ze reageren niet meer.

Wat kan ik in dit geval nog doen, ze bieden nog steeds deze telefoon aan op jullie site.

Met vriendelijke groeten,

Angelique Bevelander

Onderwerp: Re: Overige: gameboycolorkids heeft een bericht gestuurd over z5+ 4.0” Android 4.2 MTK6577 Cortex A9 Dual Core 1.2GHz Smartphone Android Phone objectnummer 111185764280

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

U zit in een lastig parket.

Veel telefoons uit China zijn namaak. Vooral de Apple en Android. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat u er namaak heeft echter geeft het snelle kapot gaan van de knop wel te denken...

Terug sturen dient te geschiede middels aangetekende verzenden. Een pakket naar China aangetekend is erg duur. Uw verkoper geeft aan dat deze de retourzendingen betaald. U moet het wel eerst zelf betalen. Waarschijnlijk is de claimtijd voorbij op het moment dat de telefoon daar aankomt. U kunt de verkoper dan niets meer maken.

Open dus een claim bij paypal.

Succes

Een vraag stellen