annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe bied ik mijn object aan in duitsland ?

Ik heb een object te koop aangeboden met verzending naar heel Europa. Helaas kon ik mijn object via Ebay.de niet vinden. Dit betekent dus dat ik het perse via Enay.de moet aanbieden?

Kunnen jullie wat ervaringen met mij delen en waarik evt op zou moeten letten?

Ebay.nl schiet voor mijn objecten namelijk echt niet op. En betaal dus derhalve alleen plaatsingskosten aan ebay.nl. Dit wil ik niet meer.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Personen die direct op .de plaatsen hebben voorrang qua zichtbaarheid omdat de plaatsing kosten daar hoger zijn. Echter, deze extra kosten zijn voor mij persoonlijk goed te doen vanwege de betere opbrengst.

Daarnaast moet u aan voorwaarden voldoen.

U moet eerst 10 internationale verkopen positief hebben afgehandeld in de afgelopen 12 maanden. Daarna kunt u 10 objecten per maand aanbieden op .de. Als u 100 internationale verkopen heeft afgehandeld dan mag u meer aanbieden.

Let op, de voorwaarden schijnen nog wel eens te wisselen per persoon.

U voldoet daar niet aan dus u moet nog even volhouden. Voor mij is .nl ook niet interessant echter ontkomt u er niet aan om eerst die 10 verkopen te doen. Of u moet een Duits adres hebben waarop u zich inschrijft bij ebay. Hiermee heeft u automatisch een Duits account en kunt u dus direct op .de verkopen.

Als de mensen op .de aanvinken internationaal te willen zoeken dan zien ze uw advertentie wel. Echter, gezien de vele miljoenen gebruikers op .de zal dat niet snel gebeuren of u moet een dermate zeldzaam en gewild artikel hebben.

Succes!

Een vraag stellen