annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foto's uploaden

Na het onderhoud van afgelopen vrijdag door Ebay kan ik geen foto's meer uploaden. Ik zie enkel een constant ronddraaiend groen  'even wachten' cirkeltje..

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Foto's uploaden

Hallo

.

Ik heb precies het zelfde probleem van alles geprobeerd niet gelukt.

Op ebay.de heb ik geen probleem met uploden dit is noch de oude site.

Als u een oplossing ontvangt gaarne bericht

Groet Henk

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden

Ja, het lukt mij ook al 2 dagen niet om foto's te uploaden. Ook een ronddraaiende cirkeltje. Heel vervelend.

 

Mvg,

Erik

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden

Idem hier. Ook twee dagen geen advertentie kunnen plaatsen ivm geen optie om foto's toe te voegen. Frustrerend.
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden

ik heb hetzelfde probleem, en heb net een mail, naar de klantenservice gezonden, en hopelijk doen ze er iets aan, want op deze manier kunnen we niets aanbieden.

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden

Hier dito. Vorige week ook een mail gestuurd voor een ander probleem. Na 5 dagen een slecht vertaald antwoord ontvangen.
Voor dit probleem 5 november een mail geschreven. Nog geen antwoord
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden

Ik ben dus niet de enige met het probleem van het "niet kunnen plaatsen van foto's op eBay.nl".

Of je nu een wijziging wilt aanbrengen of een geheel nieuw item wilt aanbieden: het plaatsen van foto's lukt niet.

Op eBay.com, eBay.uk en eBay.de is er totaal GEEN probleem wat dat betreft.

Dus kennelijk alleen op eBay.nl.

Helaas zit het hoofdkantoor in België (003278160000). Ga daar geen telefoontje aan wagen; wacht de twee klachten (6-11 en 7-11) wel af. Misschien dat ik ook pas volgende (werk)week bericht krijg. En de aanbieders maar laten betalen ...... .

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Foto's uploaden

het werkt weer - bericht van ebay gekregen - antwoord - oplossing geaccepteerd.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord