annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betaling teruggestort van verkoper?

hallo,

ik heb vanmorgen een mail ontvangen dat de verkoper mijn geld heeft teruggeboekt op mijn rekening nadat ik iets besteld had?

wat is hier de reden van?

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

vraag het de verkoper, er kunnen verschillende redenen zijn die wij niet voor u kunnen opsommen

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

gokje, hij vind het te goedkoop, hij heeft het product om welke reden dan ook niet meer in voorraad, of elke andere reden die u kan bedenken.

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Denk het ook.

Ik heb hem gemaild wat de reden is dat hij het geld heeft terug laten storten. Hij antwoorden dat hij problemen heeft met zn paypal.. yeah right.. !

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Dit is een juiste konstatering van deze verkoper. Waarschijnlijk wordt bedoeld dat PayPal de betaling 21 dagen vasthoudt vanwege het strafbankje en daar kan de verkoper niet op wachten. Temeer niet omdat er ook nog verzendkosten betaald moeten worden, dat zou dan voorgeschoten moeten worden en dat is niet altijd mogelijk.

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

maar beste Op (uiteraard horen we hier nooit meer iets van je), maar prove me wrong en vertel wat de verkoper op jouw vraag heeft geantwoord. Voor ons is het tenslotte koffiedik kijken..

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Mijn excuses abdeldoorn, ik ben nog niet zo lang lid op ebay maar er sinds kort gebruik van dus voor mij is het vooral neuzen en terugzoeken waar ik een berichtje hebt geplaatst..

Dit heb ik van de verzender ontvangen nadat ik had gemaild waarom hij de betaling heeft terug gestord..

Beste mfad1987,

I'm sorry I had a problem with Ebay if you are still interested in inviting

- newwayspae17

Ik ben verder niet op het berichtje ingegaan omdat ik het gevoel hij dat meneertje mij niet serieus nam.. als ik mailde mailde hij niet terug of pas 3 dagen erna..wat ik ook heel vreemd vond is dat de verzendkosten gratis waren en daarna mocht ik er mooi voor betalen..

Ik heb ondanks dat ik van ebay een berichtje heb ontvangen dat ik het geld teruggestort zou krijgen nog niets ontvangen? hoelang mag dit duren weet iemand dat?

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

als je met pay-pal hebt betaald dan krijg je je geld per direct (echt binnen een seconde) terug op het moment dat de verkoper op de 'refund' knop klikt. Heb je het nog niet, dan betekend het dat hij dus nog niet heeft terugbetaald. En wanneer hij dat doet, dat weet natuurlijk niemand. Je kan wel een geschil openen wegens niet ontvangen bij pay-pal, dan krijg je je geld wat sneller terug misschien

Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Waarschijnlijk hebt u via een bankoverschrijving betaald, deze overschrijving moet dan eerst door PayPal worden verwerkt, men moet het geld op PayPal hebben ontvangen, voordat het weer terug kan. Als er met een creditcard was betaald kon dit wel direct gebeuren.

Wacht een week en open dan een geschil voor niet ontvangen.

Bericht 9 van 9
laatste antwoord