annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betaling kosten

Ook ik heb een bedrag openstaan van € 1,65 die ik eBay moet betalen. Al weken verschillende mails gestuurd. Krijg zogenaamd hulp, en krijg steeds maar steeds de zelfde mails om het openstaande bedrag over te maken. Er zijn met wellicht 6-8 mails door mij uitgelegd dat ik met mijn gewone ING bank pas, waar ik alles gewoon mee kan betalen, bij eBay geen mogelijkheid bestaat. Ze snappen na vele mails nog steeds niet, het probleem waarmee klanten zitten.  Na vele verzoeken blijkt bij eBay gewoon geen andere betaalmethode te bestaan. V-pay zoals bij ING, wordt niet door eBay geaccepteerd, maar ze bieden dus ook geen ander betaalmethode aan !!!  -ZEER TELEURSTELLEN- Vorige betaalmethoden, zoals bijvoorbeeld PayPal, bestaat niet meer tot de mogelijkheden.  Ik heb mijn account na weken alles geprobeerd om het bedrag over te maken maar had geen andere keuze om mijn account maar af te sluiten. 

Gelukkig bestaan er heden te dage andere goede verkoop/aanbod sites, maar wel heel erg teleurstellend voor zo'n groot bedrijf !!!!

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0