annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan geen betaling van object verrichten.

Zojuist probeerde ik een betaling te verrichten waarna het volgende foutmelding verscheen:



"We kunnen je aanvraag nu niet voltooien.Als je dit bericht meer dan eens ontvangt, kun je contact met ons opnemen en doen wij ons best om je te helpen.



Foutcodenummer11068"



En als ik op de link klik staat er dat de pagina niet meer bestaat??



Waar zou dit aan liggen?


- eBay


- PayPal


- Mij


- Of de verkoper?



Bericht 1 van 22
laatste antwoord
21 ANTWOORDEN 21

Kan geen betaling van object verrichten.

PS:



Direct betalen via PayPal lukt ook niet, er wordt aangeraden om dit via eBay te doen.



Verder zie ik 2x Doorgaan staan:





Waarbij de tweede "Doorgaan" pas zichtbaar wordt bij het selecteren van de tekst en deze is niet klikbaar. Zou het dan toch aan ebay liggen?

Bericht 2 van 22
laatste antwoord

Kan geen betaling van object verrichten.

abeldoorn
Community-lid

dat ligt aan ebay/paypal maar meestal is het toch iets dat u als koper niet goed doet. Bijv. uw bank of creditcard gegevens nog niet door gegeven of laten verifieren door ebay. De ver koper kan hier allemaal niks aan doen

Bericht 3 van 22
laatste antwoord

Kan geen betaling van object verrichten.

kopersbescherming
Community-lid

U hebt waarschijnlijk bij meerdere verkopers iets gekocht en PayPal wil die allemaal tegelijk afhandelen, dan komt namelijk alleen de PayPal knop beschikbaar.



Probeert u in dat geval eens de verkopers een voor een te betalen, daar is een overigens onduidelijke knop voor.



Probeert u anders eens de link 'help me een methode kiezen', u ziet dan dat u alleen met PayPal uw geld eenvoudig terug kan halen terwijl dat met de andere opties niet mogelijk is.



PayPal is echt heel gemakkelijk (voor eBay).



Bericht 4 van 22
laatste antwoord

Kan geen betaling van object verrichten.

kopersbescherming
Community-lid

Dat was weer zo een onduidelijk en waardeloos antwoord van kopersbescherming, daar heb je echt niets aan, net zoveel eigenlijk als aan eBay (in dit geval dan).

Bericht 5 van 22
laatste antwoord

Kan geen betaling van object verrichten.

kopersbescherming
Community-lid

Dit is een veel beter antwoord:



https://www.paypal-community.com/t5/Sending-money/Error-Code-11068-Sorry-we-could-not-complete-your-...



Kijk maar eens helemaal aan het eind.


Bericht 6 van 22
laatste antwoord

Kan geen betaling van object verrichten.

geweldig KB


 


die up to date aanvulling voor de nieuwe Paypalkopers


die door de bomen het bos niet meer zien.


 


Ja en over de service van dit peperdure betalingsmiddel


zullen we het maar niet gaan hebben.


 


Zoals je weet doe ik dus niet aan Paypal en als ik


dit zo zie is het dus helemaal niet vanuit je luie


sofa met Paypal betalen maar je vertwijfeld als


nieuwe klant van Paypal je afvragen hoe je het


in hemelsnaam voor elkaar moet krijgen.


 


Het is je allemaal wat, en jou komplimenteer


ik maar weer eens een keer, wat jij allemaal


hier voor de mensen doet het is ongelovelijk


 


groetjes en een prettige dag KB


 


Niek

Bericht 7 van 22
laatste antwoord

Kan geen betaling van object verrichten.

Allen dank voor uw antwoorden.



@ abeldoorn
Het kan toch niet zo zijn dat ik opeens iets niet goed doe. Ben al lid sinds 2007 en mijn bankgegevens zijn ook al sinds dien geverifieerd. En de laatste paar weken koop ik iedere week wel wat. Waarbij ik één maal een duidelijke foutmelding kreeg dat ik mijn telefoon nummer moest aanvullen en dus snel verholpen. Ik zal zo een ander object bij iemand anders bestellen om na te gaan of het dan wel lukt.



@ kopersbescherming
Het gaat hierbij om 2x hetzelfde object bij 1 verkoper.  Ik heb op de bijgevoegde link geklikt en las het volgende:



“Van PayPal_Andy: In the examples you've provided, you would want to get in touch with your seller's to see why they can't receive payments. I can't give specific information regarding someone else's account, but it doesn't seem to be anything to do with any of yours.”



En volgens hem ligt het dus aan de verkoper? Deze heb ik gister al gecontacteerd maar nog geen bericht ontvangen. Ik wilde namelijk een bankoverschrijving proberen. Maar nu weet ik dus niet of het wel te vertrouwen is.



@ Niek
Ik werk ook liever niet via PayPal mede door de hoge commissies en voor hun altijd voordelige wisselkoersen, maar welk ander “veilig” alternatief hebben wij dan? Vooral omdat ik vaak in het buitenland objecten bestel doe ik het liever via PayPal omdat je dan gedekt bent. Pas geleden heb ik nog een geschil moeten starten omdat mijn pakket niet was afgeleverd en de verkoper geen gehoor gaf. Nou duurde het wel 2 maanden maar ik heb wel mijn geld terug gekregen. Dus heb ik ermee leren leven. Tot er een goede concurrent komt of opeens iedereen te vertrouwen is 🙂

-- Bewerkt door doubled_nl op 25 Oct 2011 11:25 CEST
Bericht 8 van 22
laatste antwoord

Kan geen betaling van object verrichten.

Update:


 


Ik heb zojuist een ander object gekocht (iets wat ik totaal niet nodig had) en daar blijk ik wel voor te kunnen betalen via PayPal. Het ligt dus niet aan mij, niet aan PayPal maar ook niet aan eBay. Zou het dan toch de verkoper zijn?


 


Deze heeft namelijk wel 2 negatieve feedbacks in de laatste maand. Waarschijnlijk zijn er geschillen gaande:


Bericht 9 van 22
laatste antwoord

Kan geen betaling van object verrichten.

stephanthecollector
Community-lid

even wachten op de reactie van de verkoper!

Bericht 10 van 22
laatste antwoord