annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een actieve Pa

andaag heb ik een emailadres uit mijn Ebay account verwijderd, aangezien dat emailadres provider-gerelateerd was en ik geen gebruik meer maak van deze provider.
Email-adres is dus vervallen.  
Dus ik heb het emailadres veranderd in een email-adres dat wel werkt
Echter nu krijg ik de volgende melding als ik een object herzie:

Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een actieve PayPal-rekening.
Je kunt deze aanbieding wel voltooien maar geen geld ontvangen. Zorg dat je e-mailadres correct is en overeenkomt met je actieve PayPal-rekening.
Je kunt ook een PayPal-rekening openen met dit e-mailadres.

Vanzelfsprekend probeerde ik het nieuwe adres te koppelen, maar dan blijf ik bovenstaande melding zien.
De emailadressen die ik voor Ebay gebruik, zijn beide gekoppeld aan één en dezelfde Paypal-account, dus in principe moet het gewoon werken.
Dat doet het dus niet




Ik zou natuurlijk graag hebben, dat alles gewoon werkt en mijn kopers gewoon kunnen betalen via Paypal.
Alleen weet ik niet wat ik fout doe, waardoor ik de melding krijg, dat mijn email niet gekoppeld is. Wat natuurlijk wel de bedoeling is

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een actieve Pa

het_regent
Community-lid

Dit valt onder de hogere eBay-PayPal kunde, daar heb ik niet voor doorgeleerd.


U kunt terecht bij de meer dan deskundige eBay klantendienst via de hulplink rechtsboven elke pagina danwel de uiterst vakkundig en behulpzame PayPal servieslijn via het bekende telefoonnummer.

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een actieve Pa

Ik heb er inmiddels al ervaring mee.
Zijn vast een paar Chinezen. Als ik daar een vraag aan stel krijg ik ook altijd een antwoord op een vraag die ik niet gesteld heb.
Zo ook van Ebay eerder vandaag.X-(
Er is net een item van me verkocht, dus ik zal zien of hij/zij het voor elkaar krijgt om te betalen met Paypal.
Als het hem/haar niet lukt zal hij/zij het wel laten weten zeker? 😐

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een actieve Pa

Het lukt dus niet, nog even een uurtje wachten of mijn koper zelf reageert en anders benader ik hem zelf.

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een actieve Pa

Als u uw items selecteert en op bewerken klikt komen ze in een lijst. Bovenin staat het kopje actie. Hieronder kunt u de betalingsgegevens aanpassen. Zorg ervoor dat u het vakje 'bulksgewijs' heeft aangevinkt. Verander uw email adres, deze moet wel aan uw paypal zijn gekoppeld, en klik op OK. Nu zou het moeten lukken, zo heb ik het wel eens gedaan....

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een actieve Pa

Dat lijkt te werken.:^O
Ik krijg bij het horloge in elk geval geen foutmelding meer
Helaas kon ik mijn laatste twee items niet meer bewerken, omdat hier op geboden was en er nog maar een paar minuten over waren.
Deze twee klanten heb ik dan maar losse facturen vanuit Paypal verstuurd.
Ik ben nu uitverkocht ook 🙂
Het probleem zal dan wel opgelost worden als ik de items opnieuw online zet als mijn nieuwe voorraad binnen is.

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een actieve Pa

Wat gebeurt er met mislukte transacties?
De betaling staat als "reeds afgehandeld", maar er staat geen cent bij op mijn Paypal-rekening en waarschijnlijk is het er bij de kopers wel af.

Winst voor Ebay?

Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een actieve Pa

en paypal niet te vergeten. Volgens mij kan je zelfs geld overmaken naar een email adres die geen pp account heeft. PP 'bewaard' het dan tot het moment dat er wel een account word gemaakt... Ik zou even contact opnemen met PP, het lijkt er nu op dat de kopers wel hebben betaald maar jij geen geld hebt. 

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een actieve Pa

Van één koper weet ik inmiddels dat dat zo is.
Hij meldt dat het van zijn bankrekening is afgeschreven en noemt het Bank of America rekeningnummer van Paypal.
Het staat er bij mij echter niet op.
Overigens stond er in de aanbieding wel degelijk het primair emailadres van mijn Paypal account.
Toch vond Ebay dat er geen koppeling was en bleef de foutmelding geven.
En ik heb nu zandlopertjes staan in het betaalstatusvakje van mijn kopers in plaats van een mooie blauwe € 😞
Ik heb nu beide kopers het voordeel van de twijfel gegeven en de objecten alvast opgestuurd en hoop dat ik op de een of andere manier mijn geld toch nog ontvang.

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, is niet gekoppeld aan een actieve Pa

het_regent
Community-lid

U zit op het PayPal strafbankje. Gelden worden voor u vastgehouden totdat eBay het geschikt acht ze vrij te geven. Dat is standaard voor alle nieuwe verkopers en voor sommige categorieën.


Het kan ook nog zijn dat de betaling weer teruggedraaid wordt maar u dient inderdaad de objecten eerst op te sturen.

Bericht 10 van 10
laatste antwoord