annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geaccepteerd lagere prijs voorstel, maar bij betalen zie ik de hogere prijs!

Er werd me een item aangeboden voor GBP 35,00, dat is een korting want de originele prijs was GBP 42,35. Toen ik wilde betalen stonde de hogere prijs er. De verkoper zegt slechts GBP 35,00 te gaan ontvangen, maar Ik moet dus meer betalen (ex. VAT, ex shipping),  de oude hogere prijs. Dat klopt dus niet. In de bijlagen zie je 2 afbeeldingen. Afbeelding 1: hier staat GBP 35,00 , maar na klikken op "nu betalen" krijg ik het tweede scherm te zien met de oude prijs. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Geaccepteerd lagere prijs voorstel, maar bij betalen zie ik de hogere prijs!

I guess it must be V.A.T. (Value Added Tax), apparently it is not enough that you pay VAT once, but again and again when you sell it second hand. CRAZY!!

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Geaccepteerd lagere prijs voorstel, maar bij betalen zie ik de hogere prijs!

Het klopt; dit is 21% BTW. Bij aankomst in NL komen daar nog invoerrechten bij, die kosten gaan via PostNL (afhankelijk van welke verzendmaatschappij de verkoper gebruikt). 

De verkoper gebruikt geen marge-regeling omdat hij in de UK zit (buiten EU); dus moet hij BTW berekenen.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord