op 08-05-2012 12:55
ik ben nu al zo lang bezig, maar niemand kan mij helpen!!
vanwegen 2 claims uit amerika zit ik nu met de gebakken peren.
door dit ben ik ook al mijn paypal acount kwijt en als het zo doorgaat ook mijn ebay.
ik wil en moet dit terugbetalen..maar waar en hoe weet ik niet?
omdat mij paypal geblokeerd is voor 180 dagen en niet meer gebruikt kan worden zit ik met een probleem dat ik nu ook niks meer kan aanbieden op ebay.
leuke is dat er flink geld vaststaat op mijn geblokte paypal...tig mailtjes gestuurd naar paypal en die weten van niks over een terugbetaling, terwijl ik wel mail krijg van ebay om terug te betalen....daar zeggen ze dat je moet nakijken in je paypal...maar naar 7 maanden proberen en bellen weet ik het niet meer..
iemand van ebay help me please!!!!!
op 10-05-2012 12:06
Even een update!!
Zelfs na 5 keer mailen naar Ebay , nog steeds geen antwoord gekregen.
Gaat weer lekker!!
op 10-05-2012 20:08
heb je zec al eens gebeld. Pay-pal nl heeft een (vind ik dan) vrij adequate telegonische service. Ebay kan je in de uk of in de usa ook zo bellen. Mailen met ze werkt niet
op 14-05-2012 09:58
Ook dat al gedaan, Paypal weet van niks!! en Ebay US kom ik niet aan uit aangezien je een duur US nummer moet bellen en de des betrefende dame me gewoon weer verwijst naar Ebay NL.
Dus met andere woorden ik kom hier niet verder mee, van de wwek pas bericht gehad van Ebay NL dat ze mijn probleem gaan voorleggen , dus ik denk dat ik nu weer 2a3 weken moet wachten...
Ik begrijp echt niet waarom het zo moeilijk moet gaan.
op 23-05-2012 09:17
Inmiddels is het nu 23 mei en nog steeds geen antwoord van Ebay.
Goed bezig hoor, en erg klantvriendelijk 😞
Dit ging bij mij ook al zo met Paypal, toen zeiden ze maar dat ik een risico was en al mijn acounts gesloten werden, zonder enige uitleg of wat dan ook.
En dat na 10 jaar goede klant te zijn.
Zo ga je echt niet met je klanten om.
Enne Martijn van ebay, die mag hier alleen een beetje kletsen maar mee ook niet.
Waaom geen hulpdesk met een tel nummer???
op 27-06-2012 09:18
Inmiddels 26 Juni en nog gee antowwrod terwijl ik me suf loopt te mailen, niemnad weet waar het eigenlijk om draait!?
Maar voorlopig kan ik niks meer...
Is er nu echt helemaal niemand die kan helpen? dit is toch echt niet normaal???
op 11-09-2013 21:47
klnikt erg vervelend, hoop dat je inmiddels tot een oplossing gekomen bent? Weet jij toevallig hoe je een gewonnen item kunt intrekken, zonder er voor betaalt te hebben?