annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar inschrijven .NL of .IT? voor verkoop heel EUROPA

ppmpaul1947
Community-lid

MIJN bericht was een stuk langer maar blijkbaar krijg je dan je bericht er niet door, oke in a nuttshell.


 


Hallo, ik ben Renco en wil van een faillisement partij artikelen verkopen en het liefst dat mijn veilingen voor zoveel mensen als mogelijk gezien wordt.


Ik heb al gezocht voor antw. maar met tegenvallend resultaat, zou iemand mij aub van suggesties willen voorzien,


-- Bewerkt door ppmpaul1947 op 4 Jun 2011 0:57 CEST

-- Bewerkt door ppmpaul1947 op 4 Jun 2011 1:00 CEST
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Waar inschrijven .NL of .IT? voor verkoop heel EUROPA

ppmpaul1947
Community-lid

Hallo, Sinds kort ben ik bezig met motor onderdelen te verkopen van een faillisement, tot nu vnml. via MP.


Maar nu wil ik ook wat meer buiten NL verkopen omdat veel artikelen zowel hier als in de rest van europa makkelijk te verkopen zijn.


 Nu heb ik gelezen dat als ik mij bij EBAY.NL inschrijf en daar een veiling start ik enkel in NL te zien ben, tenzij, iemand precies die zoek-tag typed die ik als Titel heb.


Maar wanneer ik EBAY.IT zou kiezen, de geplaatste ad in heel Europa te zien is. Wat klopt van ditgene en heeft iemand wat bruikbare suggesties voor mij.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Waar inschrijven .NL of .IT? voor verkoop heel EUROPA

ppmpaul1947
Community-lid

De handel die ik heb is vnml kleding, pakken laarzen helmen handschoenen. maar ook Dempers kuipdelen filters kettingen koffers, best veel.


Mijn filosofie is, als ik maar voor zoveel mogelijk "exposure" zorg de kopers vanzelf komen.


Bij Voorbaat Dank,


 Renco  

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Waar inschrijven .NL of .IT? voor verkoop heel EUROPA

stephanthecollector
Community-lid

Je kunt b.v op ebay.uk of ebay.com adverteren op ebay.uk ben je in heel europa zichtbaar en op .com wereldwijd maar houd wel rekening met hogere kosten voor het adverteren.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Waar inschrijven .NL of .IT? voor verkoop heel EUROPA

en niet te vergeten het hier alom


aanwezig Paypal als extra kostenpost


 


Houd er ook rekening mee dat verzending


in de papieren kan gaan lopen om aan te


kunnen tonen dat kopers het gekochte


heeft ontvangen.


 


groetjes Niek

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Waar inschrijven .NL of .IT? voor verkoop heel EUROPA

stephanthecollector
Community-lid

Nog een klein dingetje: naar het schijnt heeft ebay.com sinds kort ook een te betalen commissie ingevoerd op verzendkosten ik weet alleen niet of dit voor alle categoriën geldt.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord