ik heb voor 3week terug een iphone gekocht,en kon niet wachten tot ik het in ontvangst kon nemen.
de eerste dag deed hij maar ik was niet helemaal tevreden ik dacht dat het misschien aan mij lag omdat ik nog nooit een iphone had gehad.
de 2de dag,een ramp,hij werd traag het scherm reageerde niet meer,en de middelste knop ook niet,dacht maar even naar een shop gaan die er meer vanaf weet,die man vertelede mij dat de telefoon op is,en dat maken duur is dat je beter een andere telefoon kan kopen.
nou mooi,koop ik een keer iets voor mij zelf en niet voor de kids en krijg ik dit,ik de verkoper een bericht gestuurd en na mijn verwachtingen zei hij al ik neem niets terug,de telefoon is in orde.
toen ik de telefoon bij hem kocht had hij nog maar een aantal puntjes,nou heeft hij dus meer punten,en wat blijkt hij koopt alleen maar iphones op die defect zijn en zou er thuis wel mee knoeien en verkoopt deze daarna weer door,nog iemand heeft het zelfde probleem als hij,die heeft er ook 1 gekocht wat niet werkt.
gelukkig had ik met paypal betaald,die is er op dit moment mee bezig en bekijkt de boel,hij is afkomstig uit duitsland dus ik weet ook niet als er verschil in zit tussen duits en nederlands.
maak ik ook een kans om mijn geld terug te krijgen?
weet iemand hoe dit in zijn werk gaat?hij blijft volhouden dat de telefoon goed is.
pff baal wel een beetje,want komt niet vaak voor dat moeders een keer aan haar zelf denkt