annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie kent dit verschijnsel ?

Ik kocht een zonnepaneel van een Duitse Ebay verkoper wat door mij gelijk betaald is via Ebay. Via "afterbuy" kreeg ik een dag later een trackcode gestuurd en het object gemarkeerd als "verzonden".



5 dagen later (!) krijg ik van de verkoper een mail dat het gekochte object niet meer leverbaar is en er wordt mij een alternatief aangeboden of geld terug.



Uiteraard heb ik de veroper een mail gestuurd met de vraag hoe deze iets als "verzonden" kan aanmerken terwijl dit niet gebeurd is. En dan ook nog eens 5 dagen wachten met de mail wegens niet leverbaar......



Is iets vergelijkbaars meer mensen overkomen en wat zou Ebay hier aan kunnen doen ?

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Wie kent dit verschijnsel ?

r_tuts_nl
Community-lid

eBay kan d'r in dit stadium niet zoveel mee..



De verkoper bied aan uw geld terug te geven omdat hij/zij niet kan/wil leveren, niet in strijd met de eBay regels, maar.. Ben 't met u eens, 't is niet behoorlijk!



Check eerst op de site van het postbedrijf of het track/trace-nummer klopt, of er inderdaad iets onderweg en of dit inderdaad voor NL bestemd is.. Anders heeft de verkoper zich duidelijk vergist in order of klant..



Ga zowiezo DIREKT in op 't aanbod om uw geld terug te krijgen, dit om binnen de tijd aanspraak te kunnen maken op event. kopersbescherming, wacht hier geen weken mee(!) en.. Dan dwingt u de verkoper wel 3x te kijken naar WIE hij 't geld terug stuurt.. 😉



U hebt dit item gekocht, dus.. Yup! U hebt recht op een heel boze feedback, zonde van uw tijd.. 5x NUL STERREN in mijn ogen!




Success!


Bericht 1 van 2
laatste antwoord