annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Engelse verkoper zegt dat leren pumps niet mogen worden ingevoerd naar NL?

Hallo,



Ik heb gister een paar schoentjes gewonnen op de ebay.uk. Vandaag zegt de verkoper dit:



"Hello, there are actually restrictions on sending leather goods and footwear to the Netherlands. Therefore they may be seized at Customs and I would be unable to offer a refund in the event that you did not receive the parcel.

Do you wish to go ahead with the sale? If so, I will send an invoice with the postage options available which are as follows:-

£7.50 - Airmail Small Packets (delivery aim 4 days/no tracking)
£12.50 - International Signed For Small Packets (delivery aim 5 days/tracked within UK)
£15.00 - Airsure Small Packets (delivery aim 4 days/delivery confirmation)

However, please bear in mind that no refund will be given if you do not receive the item.
Regards."



ik vind dit op zn zachtst gezegd vreemd. Verkoper heeft wel 100% flawless feedback met 1054 tramnsacties. Maar dit heb ik nog nooit gehoord. Ik ga wel met douane bellen morgen maar rtoch. Wie weet hier meer vanaf wellicht?

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Engelse verkoper zegt dat leren pumps niet mogen worden ingevoerd naar NL?

r_tuts_nl
Community-lid

Ik denk dat de restricties niet zozeer over uit leer gemaakte artikelen gaat, ik heb ook iets van leer gekocht uit de VS., geen enkel probleem..



Het klinkt alsof de verkoper problemen / boetes verwacht mbt. namaak merkartikelen, invoer van dat spul is zowiezo verboden! Het gaat hier immers over schoeisel, zoals dit overigens ook geld voor kleding en tassen..



Gelukkig biedt hij u de kans eronderuit te komen.. 😕

Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Engelse verkoper zegt dat leren pumps niet mogen worden ingevoerd naar NL?

stephanthecollector
Community-lid

Grote flauwekul lijkt mij! ik denk dat de verkoper het niet wil verkopen en/of niet tevreden is met de prijs! (of het moet gaan om namaak en dan weet de verkoper dit op voorhand!)



De verkoper kan wel zeggen dat ze geen refund geven als het pakket niet aankomt maar helaas voor de verkoper bepaalt hij/zij dit niet zelf, maar PayPal mits daar mee betaald wordt uiteraard!



Als die restricties er al waren geweest dan had de verkoper die moeten vermelden in de advertentie!


Naar mijn mening is dit een poging om onder de verkoop uit te komen!

Bericht 2 van 3
laatste antwoord