annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

fout melding bij turbo lister. ongeldige specificatie 10244

wie kan mij helpen .......

 

ik krijg de volgende melding bij Turbo Lister bij oploaden van nieuwe producten:

 

Fout - Ongelige specificatie '10244' gevonden. Werk je aanbieding bij om door te gaan.

 

geen idee wat ik moet wijzigen.


gaat altijd goed maar nu ..... ??

 

Royo-Products

Yolanda

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

fout melding bij turbo lister. ongeldige specificatie 10244

Turbo Lister is allesbehalve turbo.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

fout melding bij turbo lister. ongeldige specificatie 10244

Turbo Lister loopt altijd vast, er is altijd iets mee, kan er gewoon niets meer mee aanvangen, verlies meer tijd en geld met het gebruik van Ebay in het algemeen, dan wat anders !

Eens vragen aan Ebay zeker, om na een tijd het antwoord te krijgen van kijk eens op het community platform, misschien wordt je daar wat wijzer van.

Ze scheppen veel geld en doen er niets voor, alleen maar de mensen in het zak zetten, zoals aanbiedingsprijzen veranderen zonder mail te ontvangen, je moet maar elke seconde van de dag naar mededelingen kijken om te zien of ze terug zin hebben om iets te veranderen.

Zo staat er nu nog een kleine 300eur op hun rekening die ik niet terug krijg. 300eur x 1000den mensen die ze int zak zetten, tel maar uit, miljarden business, om nog maar te zwijgen van de interest, want zij zullen wel weten wat ermee te doen !

Bericht 3 van 3
laatste antwoord