annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zou het mogelijk zijn een kleine vergoeding voor mijn heilzame werk alhier te mogen ontvangen

Beste eBay, zou het mogelijk zijn een kleine vergoeding voor mijn heilzame werk alhier te mogen ontvangen.

Er gaat best veel tijd zitten in het zo goed mogelijk beantwoorden van alle gestelde vragen en iedereen heeft immers recht op een antwoord en wie moet het anders doen, het loopt niet bepaald storm.

Als de financiën het niet toestaan zou ik ook al heel blij zijn met een klein voorraadje defecten in de min zodat ik de mij toekomende daarop kan afstrepen.

Alvast bedankt.

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

Zou het mogelijk zijn een kleine vergoeding voor mijn heilzame werk alhier te mogen ontvangen

Nogmeerwinsd.   Zoals U weet,bereikt U hier geen ebaymedewerkers,en ebay zeker niet.

U geeft zelf aan,dat U heilzaam werk verricht,door op alle vragen antwoord te moeten geven.

Helaas moet U op uw vraag,zelf antwoord geven,want het loopt niet bepaald storm.

Degenen,die geen antwoord geven,weten hun plaats.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 2 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Zou het mogelijk zijn een kleine vergoeding voor mijn heilzame werk alhier te mogen ontvangen

Nogmeerwinsd.   Zoals U weet,bereikt U hier geen ebaymedewerkers,en ebay zeker niet.

U geeft zelf aan,dat U heilzaam werk verricht,door op alle vragen antwoord te moeten geven.

Helaas moet U op uw vraag,zelf antwoord geven,want het loopt niet bepaald storm.

Degenen,die geen antwoord geven,weten hun plaats.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Zou het mogelijk zijn een kleine vergoeding voor mijn heilzame werk alhier te mogen ontvangen

Vrouw Verrast

Goed gedaan! nogmeerwinst heeft uw antwoord op een vraag gemarkeerd als een geaccepteerde oplossing!

Het moet niet gekker worden.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord