annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom is het hier volledig leeggelopen ?

het_regent
Community-lid

Ik tel nog drie bijdragenden en wellicht enkele verdwaalden.


Hoe komt dat.

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Waarom is het hier volledig leeggelopen ?

laat ik een gokje wagen;


het vele gummen, waarschuwingen gescheld en dreigementen maken het nou niet echt aantrekkelijk om er mee door te gaan....


of zou het aan de altijd deskundige helpdesk liggen zodat hulp, tips en discussies hier niet meer nodig zijn....


Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Waarom is het hier volledig leeggelopen ?

stephanthecollector
Community-lid

eBay.nl en daarmee het forum ook heeft zijn bestaansrecht al lang geleden verloren, hoe dat komt? simpel gezegd dat heeft ebay aan zich zelf te wijten met alle die domme regels en nog veel dommere gum afdelingen, natuurlijk dient er enig toezicht te zijn maar ze hebben overdrijven tot een vak verheven!



ebay heeft volledig lak aan NL leden en heeft liever dat leden onder elkaar elkaar helpen zoals b.v dat maffe antwoordcentrum! die hebben ze opgericht omdat ze weten dat ze zelf te dom zijn om antwoord te geven en behalve dom bestaat er natuurlijk ook geen klantenservice of je moet een computer klantenservice noemen.



Ik heb inmiddels besloten nergens meer serieus op te antwoorden en alles en iedereen door te verwijzen naar onze deskundige helpdesk R2D2

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Waarom is het hier volledig leeggelopen ?

Wat is er te koop?


 


 


 


 

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Waarom is het hier volledig leeggelopen ?

Geen idee, vraag het eens aan de altijd zeer behulpzame en klachtvriendelijke helpdesk. Deze kunt u vinden rechts bovenin elke pagina.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Waarom is het hier volledig leeggelopen ?

Deze heeft totaaal geen waarde meer




Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Waarom is het hier volledig leeggelopen ?

Dat hebben jullie aan jezelf tedanken, met al die veranderingen.

Wat goed loop in het verleden, moet je niet veranderen.




Bericht 7 van 7
laatste antwoord