het eBay-Café
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

wat een ellende op het ogenblik op ebay.

wat een ellende op ebay.ik wil op ebay en dan ben je er even op, dan krijg ik weer even een wit beeld, dat gebeurt wel 3x, dan zit ik op ebay, en wil scrollen dan doet hij het weer.wil ik wat typen, dan moet ik langzaam typen anders pakken de letters...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 166 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

petitie tegen de nieuwe layout

gedag allen,weet niet of het mag maar zou een wereldwijde petitie ebay doen doordringen dat de layout totaal waardeloos is??een petitie van ebaygebruikers voor ebay.veel plezier is weg, de gebruiksgemak die ik had is weg.welke idioot heeft het daar v...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 440 Weergaven
  • 8 replies
  • 3 kudos

Opgelost! de_zon

schijnt

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 405 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Wat eten we vandaag?

Een leuk draadje was dat, helaas ook van het prikbord gevallen... Vandaag hadden wij; Aardappelblokjes met kruiden en spekjes. Vers gesmoorde sperzieboontjes. Kogelbiefstukje met lente-ui knoflooksaus. Was weer lekker! :)

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1176 Weergaven
  • 8069 replies
  • 0 kudos

Valse negatieve feedbacks uit Amerika

X-(X-(Ik heb onlangs slechte ervaringen met kopers uit America. Eerst is alles geweldig kopen veel ook buiten ebay om. En dan is er iets "mis" met een aankoop. Onduidelijk wat er mis is foto's erbij van vreemde niet geleverde spullen. Ik moet dan het...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 75 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

product gekocht uit engeland.

ik heb 2 weken geleden een telefoon hoes gekocht via deze site de verzendtijd is 6 dagen maar ik wacht nu al 2 weken wat nu?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 77 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

onduidelijkheid emails verkopers

Het valt mij op dat na aankoop van een artikel de verwarring in de mails van de verkopers erg groot is. Als je een object gewonnen hebt krijg je diverse mails daar over in de loop van de tijd. Nu valt het mij op dat de mails soms van verschillende af...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 70 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos