annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stelende postbode!

Wie had dit ooit gedacht!
Via eBay heb ik de laatste maanden zo'n 150 aankopen gedaan, eigenlijk wat ik maart gekocht heb is bijna allemaal niet aangekomen. Door eBay word ik daarop aangesproken en hebben ze nu al mijn aankoopgeschiedenis en feedback verwijderd! Nu geef ik nooit negatieve feedback dus krijg nu allerlei mailtjes van verkopers om positieve feedback achter te laten wat ik al gedaan heb maar is verwijderd. Ook bij refund geef ik positieve feedback.

Op 8 mei koop ik via een Facebook groep een aantal dingen die direct verzonden worden.
Nu loop ik donderdag 9 mei naar de brievenbus die bij ons vooraan de weg staan en zie de bezorger net wegrijden. Ik open mijn brievenbus in vind de 2 op 8 mei gekochte enveloppen beiden opengemaakt in de bus en uit 1 is het merendeel van de inhoud uit gestolen. Ik bel direct postNL die kunnen niets doen. Ik maak ook direct foto's. Via facebook geven ze dan aan de politie op de hoogte te stellen en aangifte te doen. Ook direct gedaan. Nu krijg ik net telefoon van de politie ik moet morgen 14 mei komen en ook alles van eBay meenemen ja leuk eBay heeft alles verwijderd! Sommige verkopers hebben de spullen 2x gezonden en ook terugbetaald.
Inmiddels alle verkopers een bericht gestuurd voor hulp dus ik hoop dit op tijd binnen te krijgen.
Ook eBay direct bericht gestuurd mijn aankoop geschiedenis terug te zetten, ook maar hopen dat die op tijd reageren.

Iemand nog andere tips?

 

Bah heb een hoop ellende en dit alleen maar door een stelende postbezorger 😞

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Stelende postbode!

Postbodes zijn afgeschaft. eBay doet hier niets aan.

.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Stelende postbode!

idd eBay doet niets om hun klanten te helpen in deze.
Anders dan berichten sturen dat ze geblokkeerd worden als ze van de inmiddels 351 aankopen er 5 terug claimen via paypal.  Naar dit aantal aankopen in 2 maanden kijken ze ook totaal niet.

Hun slogan uw aankopen zijn altijd beschermend gaat dan ook niet op!

Bericht 3 van 3
laatste antwoord