annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzendkosten te hoog

Ik heb een pakketje in belgie op de veiling gewonnen, bij de betaling was er 20 euro verzendkosten berekent, echter het pakket is via kiala verzonden en niet door Bpost zoals vermeld. De kosten via kiala bedragen slechts €7,50.  Dat is dus €12,50 teveel.

Wat is hieraan te doen? De verkoper is bereid het verschil terug te  betalen echter kan deze niet bij zijn oude rekening waarop het geld is gestort

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

verzendkosten te hoog

ok dan wordt het gemakkelijker, start dan een paypal geschil in dat proces kunnen (ver)kopers onderling problemen met elkaar oplossen, als je er binnen 20 dagen niet uit komt, kun je het geschil ophogen naar een claim. dan gaat  paypal mee kijken een oordeel vellen. 

 

https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_complaint-view

 

maak je geschil zo duidelijk mogelijk en met bewijzen, je kan documenten uploaden, maak bijvoorbeeld eerst via google doc een pdf bestand van een foto zodat je zeker bent dat het duidelijk over komt.

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 4 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

verzendkosten te hoog

dan wordt het erg lastig. 

 

officieel had je paypal nodig voor internationaal verkopen. 

 

groot probleem bij ebay is het eenvoudig opzetten van de beste verzendkosten voor alle landen, dat is voor een verkoper een hoop gepuzzel. Bovendien moet je dan als verkoper en correctie aanvragen, een hoop extra werk dus.

 

als verkoper betaal je minimaal 8,4% + alle andere ebaykosten, ik denk dat je gewoon te maken hebt gehad met een slimme verkoper die deze kosten via de verzendprijs doorberekend aan de kopers. 

 

het is overigens ook de vrije keuze van de verzender welke vervoerder wordt gebruikt.

 

 

 

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

verzendkosten te hoog

Ik heb het met mijn paypal account betaald. Dus in zoverre geheel volgens de regels.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

verzendkosten te hoog

ok dan wordt het gemakkelijker, start dan een paypal geschil in dat proces kunnen (ver)kopers onderling problemen met elkaar oplossen, als je er binnen 20 dagen niet uit komt, kun je het geschil ophogen naar een claim. dan gaat  paypal mee kijken een oordeel vellen. 

 

https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_complaint-view

 

maak je geschil zo duidelijk mogelijk en met bewijzen, je kan documenten uploaden, maak bijvoorbeeld eerst via google doc een pdf bestand van een foto zodat je zeker bent dat het duidelijk over komt.

 

 

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

verzendkosten te hoog

bedankt voor de snelle reacties, probleem is naar volle tevredenheid verholpen.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord