annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe lang mag iemand erover doen met verzenden?

ayla38tara
Community-lid

ik wacht al 9 dagen op een pakje,


hoe lang mag de verkoper erover doen?


De persoon reageerd bijna niet en op me laatste bericht  ik vroeg of ze het tnt nummer wil doorgeven daar heb ik geen reactie op gehad.


Wat kan ik nu het beste doen?

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

hoe lang mag iemand erover doen met verzenden?

stephanthecollector
Community-lid

Dat is afhankelijk van waar het pakje weg moet komen.


Pakjes vanuit de UK doen er gemiddeld 7-14 dagen over om aan te komen, verder hangt het er ook vanaf wat de verwerkingstijd van de verkoper, niet alle verkopers versturen een pakje binnen een dag nadat de betaling binnen is gekomen.


De verkoper heeft geen invloed op de snelheid van b.v TNT en/of Royal Mail.


Dus gewoon nog even geduld hebben!!

Bericht 2 van 11
laatste antwoord

hoe lang mag iemand erover doen met verzenden?

stephanthecollector
Community-lid

Ik zie nu trouwens dat u waarschijnlijk binnen NL heeft gekocht, dat maakt het natuurlijk wel wat anders, 9 dagen is dan wel erg lang zo traag is zelfs TNT niet, als u via PP heeft betaald dan in ieder geval de claim termijn (45 dagen) in de gaten houden.

Bericht 3 van 11
laatste antwoord

hoe lang mag iemand erover doen met verzenden?

ayla38tara
Community-lid

Het pakje moet binnen Nederland komen.


Dus het zou er met 1 dag moeten zijn.


In haar advertentie staat dat ze 2 x per week verzend.


Ze zei in een prive bericht dat ze dinsdag zou verzenden.


Maar het is nu vrijdag en vandaag is het er nog niet.


Hoelang mag ze erover doen.Ze komt haar beloftes niet na, dat is duidelijk. Nu heb ik gevraagd naar de tracktracecode en ze reageerd gewoon niet meer.


welke aktie kan ik ondernemen als het er volgende week nog niet is?

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

hoe lang mag iemand erover doen met verzenden?

martijn@ebay.com
Community-lid

hier is de link naar de bijbehorende hulp-pagina

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 5 van 11
laatste antwoord

hoe lang mag iemand erover doen met verzenden?

stephanthecollector
Community-lid

Als men met TNT verzend dan is het meestal binnen een werkdag binnen, men kan ook verzenden met DHL dan duurt het 2 to drie werkdagen.


Heeft u betaald met PP of via een overschrijving?

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

hoe lang mag iemand erover doen met verzenden?

koenraads2007
Community-lid

ik wacht ook al 3 weken op mijn pakketje!! uit de u.k!! ik heb ook n traking gevraagd om t pakje te volgen...is er gewoon niet volgens de verkoper!! belachelijk!!! ben wel mn geld kwijt!!! én geen pakketje!!!!!

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

hoe lang mag iemand erover doen met verzenden?

damakiwi
Community-lid

Ik heb op 27 januari jl een telefoon gekocht. Deze wordt verstuurd uit Enschede. Heb een mailtje gekregen dat het afgelopen donderdag zou worden verstuurd ivm vertraging. Dit kan toch eigenlijk niet. Als ik iets bestel vanuit China dan is het er in 3 weken.

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

hoe lang mag iemand erover doen met verzenden?

Tja Das een goeie want ik heb div. producten besteld gehad uit hongkong steeds alles naar 3 a max 4 wkn aangekomen nu ben ik al 3 mnd aan het wachten en de verkoper al div. mails gestuurdt en beantwoord deze ook netje en zegt telkens ik stuur een nieuwe op en nu de laatste keer moest ik w8chten tot 22 febr. nu inm. 26 febr. en niets ontvangen en weer een mail gestuurd ben benieuwd wat er gaat gebeuren, gaat niet om het geld maar wil toch wel duidelijkheid hebben. hoe en wat anders mag ie dat kleine bedrag wel terug storten. grtz reacties welkom BVD

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

hoe lang mag iemand erover doen met verzenden?

Eigenlijk hetzelfde meegemaakt met een verkoper.


Na slechte feedback (geen levering na 8 weken) krijg je mails 


 om de negatieve feedback te veranderen naar positef anders geen restitutie of een nw zending.


Feedback dus maar aangepast maar na 5 weken weer niets en feedback kan niet meer gewijzigd worden.


 


[gelieve hier leden niet aan te zetten om het eBay beleid niet na te leven of aan te geven hoe u een bepaald eBay beleid niet gaat naleven]



--
Bewerkt door martijn@ebay.com op 29 Feb 2012 13:08 CET
Bericht 10 van 11
laatste antwoord