Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

problemen uranium glas?

Ben een verwoed verzamelaar van uranium houdend glas. Mijn laatste item uit de UK is niet aangekomen en in beslag genomen, er wordt gesproken over een ‘beperkt’ object.zijn er andere mensen met soortgelijke problemen?

hoe lang mag iemand erover doen met verzenden?

ik wacht al 9 dagen op een pakje, hoe lang mag de verkoper erover doen? De persoon reageerd bijna niet en op me laatste bericht ik vroeg of ze het tnt nummer wil doorgeven daar heb ik geen reactie op gehad. Wat kan ik nu het beste doen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2155 Weergaven
  • 10 replies
  • 0 kudos

Manco.

In de app bij tracking staat het volgende: In Transit with Destination Carrier - Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco - Pre-alerted; not delivered 27 dec. 02:30Betekend dit dat de zending verdwenen is? Ivm manco? Wie kan mij hier aan helpen? ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 517 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

verzending mogelijk naar nederland?

Ik wist niet of het al of niet verscheept kon worden. Er stond dat shipment niet mogelijk was. En ook nooit antwoord op mijn vraag gekregen of dit mogelijk was. Dus niet eerlijk op deze wijze.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 335 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Hoe gebruik ik gecombineerde verzending?

Ik krijg veel klanten die mij een bericht sturen dat er bij elk object verzendkosten bijkomen.Ik heb bij mijn instellingen gekeken (ook op de Duitse Ebay waar ik veel op verkoop) en dit staat allemaal aan en goed ingesteld naar mijn idee.Ook heb ik h...

Probleem met verzending naar verschillende landen

Hallo, Ik heb een vraagje ik zou graag naar verschillende landen in de EU willen verzenden, maar bij elk land horen andere verzendkosten hoe kan ik dit instellen ? Ik heb mijn verzendadres ingevuld in Duitsland, maar wil ook naar Belgie, Engeland, Fr...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 290 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Extreme verzendkosten

Ik koop met regelmaat postzegels op Ebay. Die verkopers zitten in veel gevallen buiten Europa. Nu zijn postzegels bepaald niet zwaar maar toch word ik steeds weer geconfronteerd met werkelijk idiote verzendkosten van soms wel € 70 ! Vandaag nog twee ...

DHL is packet kwijt geraakt... wat nu?

ik heb uit engeland een packet laten verzenden. deze is netjes in nederland aangekomen en door DHL in ontvangst genomen. DHl heeft deze vervolgends gesorteerd, echter foutief. hij is dus naar de verkeerde regio gestuurd. deze is daar vervolgends blij...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 405 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Parcel UK -> NL

Ik wilde graag iets op eBay bestellen en dit dan via een parcel naar Nederland versturen zodat ik het op kan halen wanneer ik wil.Maar het probleem is dat ik geen service kan vinden die dit doet. (Ben verder ook niet heel erg ervaren met eBay)Is het ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 358 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Wat is een CC tracking nummer?

Kan mijn bestelling met cc trackingnummer niet volgen op internet.Komt uit Frankrijk met CC en eindigt op FR .Kan geen enkele site vinden waar dit nummer ingevoerd kan worden.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 268 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! International Priority Shipping nog steeds niet ontvangen?

Global tracking #: ******* Carrier: Multiple Carriers This shipment has been transferred to InterPost for delivery to the final destination # LPKEN000000 (dit even aangepast) Status: ACCEPTEDIN TRANSITDELIVERED In Transit with Destination Carrier Jan...

Groot pakket uit Duitsland

De verkoper moet een pakket van 130 cm x 130 cm x 25 cm van 7 kg verzenden naar Nederland.Welke verzender biedt deze service aan? Deze afmetingen worden niet geaccepteerd. Het gewicht is het niet.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 284 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Pitney bowes gsp ups hdl

Everything went very well for me as buyer and for seller to.and this was my the first buy on Ebay.and dont understand all the negative reviews i read.Users must leave a comment also when it goes well.Its giving a bad picture of ebay and customs and p...

Auteurs met de meeste kudos