annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen huisnummer

Ik heb in amerika een object gekocht en deze betaald. Mijn gegevens gecontroleerd, maar nu blijkt dat er geen huisnummer op het pakket staat. Het pakketje is dus in londen aangekomen maar ook weer terug gestuurd omdat het dus niet af te leveren was . ik heb contact opgenomen met de verkoper en deze zegd dat mijn pakket in een versamelcentrum in kentucky usa ligt en dat ik zelf contact op moet nemen met ebay. Ik heb contact opgenomen en krijg als antwoord dat ik dan via paypal mijn geld terug moet vragen. Nu wil ik graag het pakket ontvangen (iets waar ik al heel lang naar op zoek was).  

 

Is this an international package? If so - eBay repacked the item in Kentucky USA before it was sent to you. I would contact them directly. Very sorry for the hassle!
-Spiro
 
Reageren
 

Je vorige bericht

I ordered the bells at April 16. You shiped it to me at April 18. But because there was no house number with the adress the package got send back to you.

Delivered
Mon May 02 09:51:00 GMT-07:00 2016
Out for Delivery
Mon May 02 07:01:00 GMT-07:00 2016
In Transit with Destination Carrier
Mon May 02 06:23:00 GMT-07:00 2016
In Transit with Destination Carrier-Zending opgehaald en in sorteerproces
Sun May 01 18:54:00 GMT-07:00 2016
In transit - Exception-Geadresseerde niet bekend op dit adres. Return to sender

I would like to know if I will get them...
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

geen huisnummer

ja, helaas, uw pakket is verzonden met het ebay GSP systeem, wordt centraal verzonden vanuit 1 punt,.

Altijd gezeur.  Tik maar eens hier rechtboven bij "community" GSP in en u ziet het.

Goede les voor volgende keer, niet kopen bij iemand die per GSP (dat is USA en UK) verzend of anders eerst verkoper vragen of hij ook per gewone post verzend.

In uw geval is het huisnummer, neem ik aan, door de afzender vergeten, dus zijn fout.

Ik zou toch het pakket "niet ontvangen"claimen, anders ziet u het niet meer en bent u uw geld kwijt.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord