Verzending
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Probleem met tracking van UPAA nummer

Ik verwacht een item vanuit het buitenland wat gemarkeerd is als verzonden, echter als ik in Mijn eBay kijk bij tracking dan zie ik een UPAAB000000182449123 nummer staan. Echter als ik erop klik komt er na 4 dagen enkel multple carriers en verder gee...

Pakketje uit Hong Kong

Ik heb een pakketje besteld dat wordt geleverd vanuit Hong Kong, maar bij mijn aflever adres is er geen huisnummer aangegeven. Wel de straatnaam en postcode. Komt mijn pakketje alsnog op het juiste adres aan? En hoe weet ik welk postbedrijf het pakke...

Problemen om in contact te komen met ebay

Ik heb in mei verschillende objecten gekocht via ebay. Hierbij is iets fout gegaan en zijn deze niet aangekomen. Ik ben namelijk in dezelfde maand verhuist, en heeft de site mijn adres niet goed gepakt. Deze opjecten zijn terug gegaan naar de verzend...

melding van eBay wanneer een geschil geopend kan worden

eBay medewerker maak de software zo dat , dat voor het melden van een geschil nog toegankelijk is.Dit is de zoveelste keer dat mijn item niet wordt geleverd en wanneer ik een verzoek indien de tijd al verlopen is, ik heb geen vertrouwen meer in

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 439 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

List en bedrog PBI

Laat mij voor het eerst leiden door een heleboel artikelen op het internet over pbi.Volgens de vele artikelen is dit een toko die zich heeft ingekocht om pakketjes te mogen verzenden.Of is door ebay aangekocht of gevraagd dit te doen.Hoe dan ook: bag...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 659 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

niet ontvangen

ik bestel regelmatig cd singles op Ebay maar als ze dan uit Engeland moeten komen ontvang ik ze bijna nooit.Hoe kan dfat . Met vriendelijke groet,Daphne van den Brink

Zendingstatus

22 juni 2016 gaf Ebay bericht dat een doos met transactienummer 1613861012011 verzonden was vanuit Frankrijk naar Nederland. Trackingnumber van deze zending RM406492091De. Tot heden kan een zending met dit trackingnumber niet getraceerd worden. Wat k...

bestelling nog steeds niet binnen.

Ik heb vorige maand een telefoon hoestje op eBay besteld en betaald via Paypal maar die is nog steeds niet binnen en er stond dat hij maximaal 8 juni binnen zou zijn maar hij is er nog niet. Objectnummer:111621040035 met vriendelijke groetSamiha Mahm...

322101046240

Ik zou graag willen weten wat de track and tracé is van mijn pakket.Want de TT die in de mail staat is niet geldig bij ups

geen huisnummer

Ik heb in amerika een object gekocht en deze betaald. Mijn gegevens gecontroleerd, maar nu blijkt dat er geen huisnummer op het pakket staat. Het pakketje is dus in londen aangekomen maar ook weer terug gestuurd omdat het dus niet af te leveren was ....

Auteurs met de meeste kudos