annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay heeft een hele dure verzendservice in het leven geroepen, alleen levert die niet, wacht al

ebay heeft een heel duur verzendsysteem in het leven geroepen de global shipping service, alleen wacht ik nu al 4 weken op mijn gekocht item en daar betaal je 3x de normale kosten voor

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

ebay heeft een hele dure verzendservice in het leven geroepen, alleen levert die niet, wacht al

tevens kun je het onmogelijk traceren

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

ebay heeft een hele dure verzendservice in het leven geroepen, alleen levert die niet, wacht al

Ook de verkopers in GB moeten dit systeem accepteren.

Ik was op zoek naar bv een sticker,kan in een normale envelop,verzendkosten via GSP 13 pond.

Te gek,ik weet dat het aankoop bedrag niet uitmaakt,maar het gewicht voor de post.

Gelukkig zijn er nog verkopers,waar men via normale verzendkosten je artikel kan krijgen.

 

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

ebay heeft een hele dure verzendservice in het leven geroepen, alleen levert die niet, wacht al

Ben er ook 'ingetrapt', de eerste en laatste keer dus. Een volle week verder en het pakket ligt nog steeds in erlanger ky, zijn al weer 2 dagen aan het labellen. De 'bij vragen' link van een ebay email is een niet bestaande pagina, http://rover.ebay.com/rover/0/e12429.m3962.l7045/7?euid=fa07be686dc841dc97441f06b8988904&loc=http%3A...

Wat een sof....je betaald meer en krijgt minder.

 

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

ebay heeft een hele dure verzendservice in het leven geroepen, alleen levert die niet, wacht al

en ineens 8 vermeldingen 'In Transit with Destination Carrier', weer teruggestuurd naar cincinnati, en een dhl email en sms dat ik volgende week dinsdag een pakketje kan verwachten. pfffftt, geduld is een schone zaak.

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

ebay heeft een hele dure verzendservice in het leven geroepen, alleen levert die niet, wacht al

Gelukkig krijgt u uw pakketje nog, maar waar is het mijne gebleven????

 

En wat verdiend EBAY aan deze transactie???

 

Ik kijk wel uit om nog wat te kopen als er gsp bij staat  op eerste plaats veel te duur en op de 2e plaats maakt ebay zijn eigen site onaantrekkelijk voor de kopers en straks wil niemand meer verkopen opebay omdat ze gedwongen worden hun potentiele klanten dure verzendkosten op te leggen

 

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

ebay heeft een hele dure verzendservice in het leven geroepen, alleen levert die niet, wacht al

je hebt toch wel een niet-ontvangen claim/procedure opgestart hoop ik?

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

ebay heeft een hele dure verzendservice in het leven geroepen, alleen levert die niet, wacht al

In vele gevallen kan je verzoeken aan de verkoper om niet via het syteem te versturen. Dus gewoon zelfstandig. Dat willen de meeste wel aan meewerken en dan betaal je vele malen minder!

Bericht 8 van 8
laatste antwoord