annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mag een verkoper nadat de veiling is geeindigd, zomaar de verzendkosten wijzigen?

Hallo,

Nadat de veiling was geeindigd, stuurt de verkoper mij een faktuur met hogere verzendkosten, met als uitleg dat na het inpakken het pakketje zwaarder was geworden. Mag dit zomaar? De kosten stonden helder in de advertentie vermeld, nu worden ze zomaar verhoogd waardoor mijn totaalprijs onverwacht hoger uitvalt. Wat kan ik het beste doen?

 

Groetjes,

J

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Re: Mag een verkoper nadat de veiling is geeindigd, zomaar de verzendkosten wijzigen?

hallo ik heb ditzelfde gehad, zelfs vooraf gevraagd wat de verz.kosten zouden zijn bij aankoop, en vervolgens een hogere rekening na de aankoop, ik ben hier zelf niet mee accoord gegaan en heb gevraagd de transactie te annuleren,  hier was ie behoorlijk boos over, sommigen proberen bij een lage veilingprijs alsnog hun geld te krijgen via hogere verz.kosten. ik ben van mening dat je zelf altijd kunt nagaan wat de verz.kosten van je pakje zijn voordat je het aanbied, en het komt vaak niet op een paar gram aan er zit altijd een ruime marge tussen.

 

ik heb hier een aardige discussie over gehad met de verkoper en uiteindelijk is ie met de afgesproken prijs accoord gegaan. Ik was anders niet van plan om te betalen.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord