annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe gebruik ik gecombineerde verzending?

Ik krijg veel klanten die mij een bericht sturen dat er bij elk object verzendkosten bijkomen.

Ik heb bij mijn instellingen gekeken (ook op de Duitse Ebay waar ik veel op verkoop) en dit staat allemaal aan en goed ingesteld naar mijn idee.

Ook heb ik hier de stappen gevolgd: https://www.ebay.nl/pages/help/pay/checkout-combined-payments.html

Weet iemand hoe ik dit kan aanbieden zodat kopers maar 1x de verzendkosten hoeven te betalen als ze meerdere objecten kopen?
Alvast bedankt.

 

Mvg Daniel

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Hoe gebruik ik gecombineerde verzending?

Ebay stuurt aan het eind van elke veilingobject een automatisch gegeneerde rekening.

heeft iemand bijv. 5 lots gekocht dan krijgt hij een rekening met 5x porto.

Ikzelf heb dit ook en zet er een opmerking bij in mijn advertentie en zet erbij dat de koper moet wachten op mijn  rekening.

Je kan dus gewoon een rekening sturen (zie rechts van het lot bij meer acties -> factuur sturen)

En daar pas je de portokosten aan en kan ook nog een bericht erbij zetten.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Hoe gebruik ik gecombineerde verzending?

Het gaat om Nu-kopen aanbiedingen.
Ik zet ook bij elke advertentie dat gecombineerde verzending mogelijk is.
Alleen moet ik steeds geld terug overmaken naar de koper omdat hij het niet eens is met de verzendkosten en steeds gelijk betaald.
Het lijkt net of niemand advertentie teksten leest terwijl het er duidelijk in staat.

Hoe kan ik bij meerdere advertenties kiezen voor gratis verzending of 1x verzendkosten?
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Hoe gebruik ik gecombineerde verzending?

Als je gratis verzending doet is het probleem natuurlijk opgelost.

 

Ik ken hetzelfde probleem, veel mensen lezen de opmerkingen etc. bij advertenties slecht of helemaal niet. Daar is helaas niets aan te doen.

Een paar keer herhalen in de advertentie en bij betaalopties, maar dan nog zijn nog die dat niet lezen.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord