annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

En alweer de **bleep**

Pakketje verzonden  vanuit Duitsland naar een plaats in Duitsland met trackcode ander halve maand later zegt de verkoper niets te hebben ontvangen. Ik heb bewijs van ontvangst. Meneer doet een claim en die ik dus verlies!!!!! 130 euro kwijt plus de items. Vraag ik me af waarom pas bericht na 1 1/2 maand terwijl ik me  al na een week zorgen zou maken dat het niet is aangekomen. E-Bay stelletje pikkers van de verkopers. Dit is niet de eerste keer. Ik kap ermee het is leuk geweest jammer van de feedback die ik heb opgebouwd maar er veranderd helemaal niets wordt alleen maar erger. Als koper ben je altijd de **bleep**.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: En alweer de **bleep**

Het gratis winkelen concept is nog altijd actief. En wat de *bleep* is geweest laat zich raden.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: En alweer de **bleep**

** Ik snap niet dat ze dan na 1.5 maand er over beginnen dit riekt echt naar oplichting. Ja ik weet dit gebeurd zo vaak.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: En alweer de **bleep**

PayPal heeft eens $250 van mij afgepakt om aan een frauduleuze koper terug te geven terwijl diezelfde koper al door eBay was geschorst. Toen was ik er helemaal klaar mee. Ik gebruik PayPal dan ook niet meer voor grote bedragen.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord