Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

betalingsoptie

ik ben na jaren te zijn weggeweest terug als verkoper op Ebay ik wil graag verkopen maar ik zie dat er nu standaard paypal bij betalingsopties staat en die krijg ik er niet uit ik wil graag overschrijving als betalingsoptie maar dat staat er niet bij...

Gratis plaatsen, ook herplaatsen?

Ik heb dankbaar gebruik gemaakt met mijn nieuwe account van het gratis plaatsen in Nederland.Nu heb meerdere stuk van ieder artikel, en daarom gekozen voor geldig tot geannuleerd. Betekent dit dat als de resterende tijd is afgelopen, al mijn adverten...

Meerdere winkels in 1 Topwinkel Plus account

Wij hebben een Topwinkel Plus account en willen meerdere winkels openen binnen ditzelfde account. Elke winkel met eigen logo en eigen categorie structuur. Is dat mogelijk. Wij maken gebruik van Magento M2E extentie voor de upload van producten. Alvas...

hoe kan ik internationale verzendkosten berekenen

Hallo allemaal, Ik wil voor het eerste iets gaan verkopen op ebay en dan ook internationaal verzenden. Moet ik nu voor elk land waar ik naartoe wil verzenden de verzendkosten apart gaan opzoeken bij bijvoorbeeld UPS?

hoe zet ik artikelen in mijn winkel?

Hallo, ik heb een ebay basis winkel geopend. Maar de artikelen die ik instel voor verkoop worden niet weergeven in mijn winkel. De veilingen stonden er eerst wel in maar zijn nu ook verdwenen. Hoe krijg ik alles zichtbaar in mijn winkel? Dirk

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 126 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Verkopingen termijn alvorens online

Zowat 10 jaar geleden vrij actief met verkopen, geen enkel propleem.De laatste jaren als koper en gisteren zaterdag opnieuw te koop aangeboden , vandaag nog 2 er bij.Wanneer ik als onbekende / onder andere naam inlog zie ik nikske online staan.Vroege...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 216 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

oh nee nee nee

jeeesus zit al 10 minuten te kliken hoe ik iets moet verkopen waar is de maak advertentie pagina gebleven ben ik een retard geworden ,,,shhhhh oranje met je 10.000 gebruikers namen ik miss je erg ik weet niet meer hoe e bay werkt jij wist het altijd ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 713 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Negatieve feedback klopt niet. Wat nu

De koper heeft nadat de camera die hij had gekocht door mij was verstuurd naar het adres wat is gekoppeld aan zijn Paypal account een bericht gestuurd met de vraag het item naar een ander adres te sturen dan dat wat aan zijn Paypal account is gekoppe...

Ebay en Paypal kosten over verkoopbedrag inclusief BTW?

Goedemiddag, Ik vraag me het volgende af: Ik wil gaan verkopen op Ebay onder een zakelijke account, en wil mijn artikelen aanbieden met een prijs inclusief BTW, betekend dit dan dat bij de verkoop de kosten van Ebay en Paypal worden berekend over dit...