Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Waar de verzendkosten melden

Het is alweer lang geleden dat ik op Ebay heb verkocht en zie nu dat er het een en ander is veranderd.Ik heb net wat advertenties geplaatst maar zag niet waar ik de verzendkosten moest melden dus heb het nu in de advertentie zelf gedaan.Toch vind ik ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 103 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Negatieve feedback spam aanval op mijn profiel

Hallo ik heb sinds een aantal minuten geleden een hele ''aanval'' gekregen op mijn profiel. Een aantal ebay-leden begonnen opeens mijn item te ''kopen''. Ze kochten eigenlijk niets want ze betaalden ook niet, maar dit deden ze alleen maar om vervolge...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 187 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

advertentie plaatsen

Kan iemand me vertellen hoe ik het beste een advertentie plaats?Via marktpplaats is het een voudig. Via ebay heb ik wel eens wat gekocht maar nu wil ik verkopen.Ik begrijp dat je de douane kosten en de verzendkosten er bij mowet berekenen maar hoe ik...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 156 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Start verkoop

Ik wil een auto verkopen, ben geregistreerd maar moet van de NL site inieens overschakelen op de Duitse site, (automatisch) en van allerlei codes ingeven. Is er een makkelijke nl handeleiding beschikbaar?

beleidsregels invullen 'n raadsel

'n tijdje niet op ebay geweest, nu nieuw beleidsregels, ik kom er niet uit, betaling/verzending/retourwat ik ook invul bij beleid en omschrijving wordt niet geaccepteerd,b.v. betalen: beleid paypal wat dan bij omschrijving??? graag hulp, nu kan ik du...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 181 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos