op 17-07-2012 16:22
12bombastic heeft bij mij 2 munten gekocht, maar betaalt noch reageert op mails.
Dit schijnt zijn gewoonte te zijn.
Ik heb zijn feedback bekeken. 758 stuks, 100% positief.
Kijk je echter verder dan blijken van de laatste 400 feedbacks er 53 te melden dat er niet betaald is en laten zij zich uitermate negatief over deze verkoper uit.
Het blijkt hierbij om 8 verschillende verkopers te gaan.
Waarschijnlijk zijn er nog meer geweest, want als je een geschil hebt gemeld kun je al helemaal geen feedback meer geven.
Waarom is geen negatieve feedback voor kopers mogelijk?
Hoe zij zich ook gedragen, hun fedbackscore blijft 100% positief.
Hoe vaak moet er een geschil tegen een koper geopend zijn voor bay iets onderneemt?
Wie weet hier meer over?
op 18-07-2012 00:08
dat kon tot een paar jaar geleden nog wel, maar is toen door ebay afgeschaft. De klant (lees:de koper) is altijd koning, en die mag vooral niet negatief benaderd worden.
op 18-07-2012 09:43
daarom heb ik bewondering voor volhouders zoals jij! maar ja ik was ook nooit zakelijk verkoper dus zal daar het verschil wel zitten, neemt niet weg dat het mij niet makkelijk lijkt om je hoofd nog boven water te houden op een platform als eBay waar de klant koning is en de verkoper de kop van jut.