annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom eBay een hopeloos instituut van graaiers is geworden.

Een waarschuwing voor iedereen die gaat of wil verkopen op eBay. 

 

Ik zou maar goed bij jezelf te radenmoet gaan voor je hiertoe wil overgaan. eBay is niets anders dan ellende geworden, tenminste voor de verkopers. Zo verkocht is pas geleden een duur item. Koop ging niet door, maar mag wel nog steeds de fees hiervoor betalen. Fees voor zowel het item, als die van de verzendkosten.
Beide partijen, zowel koper als ik hebben aan alle voorwaarden voldaan. Betaalde bedrag gerefund via Paypal, enz. maar ze verdommen het om het van mijn account te wijderen. Om ebay te bereiken moet je halsbrekende toeren uithalen, om vervolgens een mail te krijgen dat alles is opgelost, althans dat zeggen. De kopende partij is telefonisch verteld dat ik een mail zou krijgen met uitleg hoe ik mijn $20.60 terug kon halen.
Maar nee, het is een mail waar je niet op kan reageren en die vertelt dat je kontakt met de koper op moet nemen om het probleem op te lossen. Het komt er eenvoudig op neer dat, 1. ik gewoon kan betalen voor iets dat niet verzonden en verkocht is. 2. eBay helemaal niet geintresseerd is om je probleem op te lossen. 3. Men daar graag geld verdient, op welke manier dan ook.

Behalve deze problemen zijn er ook nog de fraude gevallen van mensen die claimen dat het niet ontvangen is of niet verkeert in de staat die bij de aanbieding vermeld is. Ik hef heerlijk aan het eind van de maand mijn accounts op. Ik heb genoeg van deze mafiapraktijken, Zowel eBay als Paypal. Ze kunnen allebei het lazerus krijgen.

Nieuwe kopers, denk na voor je hier gaat verkopen. Hier verdien alleen wat geld als je eBay heet, of koper bent met de intentie om te frauderen!

 

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Waarom eBay een hopeloos instituut van graaiers is geworden.

je kan hier je object annuleren (als dat al niet gebeurd is)
http://resolutioncenter.ebay.nl/

en vervolgens hier ebay kosten terugvragen
http://pages.ebay.nl/help/sell/refunds.html

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Waarom eBay een hopeloos instituut van graaiers is geworden.

Dat is ingevuld, en verstuurd vanaf het moment dat we besloten de deal te cancellen.

Het geschil is al gesloten, maar betalen ho maar. Ik kan het ook niet opnieuw versturen, dit kan maar eenmalig.
Zoals ik al zei, eBay's oplossing is een kant en klaar formulier onder een F1-9 toets.

 

Ik las trouwens dat er tientallen zijn in dit forum die hetzelfde probleem hebben gehad. Nooit en te nimmer geld terug gezien.

Ik kom er nog bekaaid af met $20.60.

Ze mogen het geld naar de dokter brengen.

 

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Waarom eBay een hopeloos instituut van graaiers is geworden.

het is dus al langer dan 30 dagen geleden dat je de aanvraag hebt gemaakt.

via dit formulier heb je direct iemand van de helpdesk, geen nieuw onderwerp kiezen, want dan krijg je soms wel een domme autoresponse.

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Waarom eBay een hopeloos instituut van graaiers is geworden.

Nee, dit is niet meer dan 30 dagen geleden, en alles is geprobeerd en uit de kast gehaald.
Ik ga geen tijd meer spanderen aan deze smerige graaiende kliek. Ik betaal wel en einde verhaal.

De reden dat ik deze discussie begon, is om mensen te waarschuwen tegen deze praktijken voordat ze er zelf mee te maken krijgen. Maar die lezen het toch niet, eigenlijk gewoon verspilde tijd en energie.

 

Over een maand kunnen mijn accounts gesloten worden, en die van Paypal.

Ik ga mijn tijd nuttiger besteden.

 

In ieder geval bedankt voor de links.

 

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Waarom eBay een hopeloos instituut van graaiers is geworden.

Ik dacht,dat u uw winkel al had gesloten?

Het lijkt wel of alleen de chinezen hier nog aanwezig blijven.

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Waarom eBay een hopeloos instituut van graaiers is geworden.

Hoppatee... Hier weer eentje. Ik hou het hier ook voor gezien. Wat een waardeloze dienstverlening. Veiling verdwijnt zomaar uit de zoekresultaten. Contact met costumersupport is onmogelijk. maar je krijgt wel de volledige rekening gepresenteerd.

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Waarom eBay een hopeloos instituut van graaiers is geworden.

Bij Marktplaats is het al niet beter. Daar worden de tarieven voor de professionele adverteerders ook weer indirect verhoogd. Alle Ebay-onderdelen zijn bezig om de klanten zover mogelijk uit te knijpen. En dan ook nog geen service leveren. 

 

Dat kan niet goed gaan. 

 

Het zou me niks verbazen als de koers van het aandeel Ebay binnenkort helemaal onderuit gaat.

Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Waarom eBay een hopeloos instituut van graaiers is geworden.

Ebay is een slim opgezette geldwolf en natuurlijk kan het ze niet schelen of jij je reht haalt. En jij hebt het over 20 euro. Ik ben deze week ruim 100 euro verloren door zo stom te zijn om zonder track en trace (daar wil Fee-bay ook nog graag even aan verdienen) naar Mexico te sturen. Bij iedere mail die ik stuur krijg ik hetzelfde antwoord: gebruik toch T&T jij domme verkoper.. Krijg wat! Ebay verdient al genoeg aan mijn transacties en ik begrijp je frustraties heel goed. Tip; er is een manier om kosten op Ebay drastisch te reduceren. Wat dat is kan ik niet zeggen hier, niet om flauw te zijn, maar denk even creatief na. 

Bericht 9 van 9
laatste antwoord