Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Wanneer geeft E-Bay de verkoper een keer gelijk?

Koper claimt een niet ontvangen item De zoveelste keer. Heb een bewijs van verzending. En nog verlies ik de claim. Wat voor bescherming hebben wij als verkoper dan? En hoe vaak kan een koper hier mee door gaan. De kopers beloven altijd dat ze het bed...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1050 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos

Waarom eBay een hopeloos instituut van graaiers is geworden.

Een waarschuwing voor iedereen die gaat of wil verkopen op eBay. Ik zou maar goed bij jezelf te radenmoet gaan voor je hiertoe wil overgaan. eBay is niets anders dan ellende geworden, tenminste voor de verkopers. Zo verkocht is pas geleden een duur i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 962 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

DSV_SELLER_VERIFY wat betekent dit?

Ik wil iets gaan verkopen op Ebay maar als ik op verkopen druk zie ik dit : "dsv-seller- verify". Wil dat zeggen dat er iets mis is met ebay?Hoe maak je een verkopersaccount aan als je alleeen dit ziet?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 136 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

turbo lister probleem

Gisteravond crashte turbo lister. Ik gebruik dit al meer dan drie jaar enkele keren per week. Het lukt mij nu niet meer om Turbo lister werkend te krijgen. Het gaat fout op het moment dat turbo lister verbinding gaat maken om mijn account gegvens op ...

Ebay basis winkel

Hallo, Ik zit er aan te denken om mijn eigen Ebay winkel te open. Ik had hier een paar vraagjes over. Als ik nu 1 advertentie plaats verloopt deze na 10 dagen. Als ik mijn object verkocht heb, moet ik de advertentie opnieuw zetten. Na 75 advertenties...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 182 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

hallo kan iemand mij helpen

Hallo ik ben net bezig weest om iets op ebay te zetten wat ik wil verkopen maar nu wil ik het er op zetten en dat doet hij niet .dan krijg ik van direct betallen via paypal dat gaat niet dan moet ik me bedrag ver minderen en toe heb ik dat gedaan maa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 284 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kan iemand mij helpen met het te uploaden CSV bestand?

Voor de website Viva Pura / Dr Renaud probeer ik een CSV bestand te uploaden in mijn verkopers account. Als ik de het CSV bestand precies vul zoals de documentatie vraagt krijg ik iedere keer een foutmelding. Kan iemand mij een goed format CSV bestan...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 215 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos