annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terug na twee jaar afwezigheid en ... totaal in de war.

Ik hou het kort. Ben geen grootverkoper of pro, maar al sinds 2005 actief, met een positieve feedback van bijna 500. Kortom, een betrouwbare (ver)koper, toch?

 

Na 2 jaar afwezigheid wil ik een stapel bordspellen verkopen en loop meteen tegen twee maandlimieten aan.  300 euro en vijf plaatsingen.

 

Als ik een limietverhoging aanvraag op basis van mijn score, krijg ik dit te zien: Thank you for your interest. However this feature is only available in limited release. We'll let you know when it's more widely available. 

 

Is dit de nieuwe eBay? Ik zoek gewoon bevestiging, dan weet ik dat ik hier verder niets meer te zoeken heb, helaas.

 

Of zie ik iets over het hoofd? Elke feedback is welkom 🙂

 

 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Re: Terug na twee jaar afwezigheid en ... totaal in de war.

deze is nieuw voor mij, ik lees het ook bij iemand anders. wat bij mij veranderd is, is dat ik 150 advertenties gratis per maand mocht maken, maar nu lukt dat ook niet meer, omdat ik de nieuwe betaalmethodes van ebay niet heb geaccepteerd. ik kan geen nieuwe advertenties meer maken of bestaande wijzigen totdat ik de nieuwe betaal methodes accepteer. er verandert een hoop bij ebay!!

Bericht 2 van 2
laatste antwoord