annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw op Ebay

Beste Allen,

 

Omdat ik niet alle antwoorden duidelijk en overzichtelijk kan vinden, start ik een nieuwe topic, ik heb een aantal produkten die ik wil aanbieden op Ebay. Echter ben ik een starter en zijn er wat onduidelijkheden, ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen:

 

Ik heb momenteel een particulier account, hoe kan ik deze omzetten naar zakelijk? 


Ik weet dat na enige tijd je naar een Topwinkel kan gaan en deze mogelijkheid heeft een particulier niet. Is het zo dat als je een standaardwinkel hebt niet veel aandacht hebt als een Topwinkel?

 

Als ik goed heb gelezen begrijp ik dat Ebay 8% commissie neemt over de verkoopwaarde, is dat exclusief eventuele verzendkosten? 

 

Helpt Ebay bij verzending of is dat iets dat je zelf moet verzorgen?

 

Ik wil me produkten aan landen in Europa aanbieden, wat moet ik ervoor doen zodat ook mijn produkten goed zichtbaar zijn in andere landen?

 

Hoe weet ik hoe goed mijn advertentie wordt bekeken? 

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik zit al een aantal dagen te zoeken naar de juiste antwoorden of eventueel telefoonnummer echter kan ik deze niet vinden, mijn excuus als ik om dubbele informatie vraag.

 

 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Nieuw op Ebay

Kijk toch eerst even alle hulp paginas na, het zijn er veel, maar met trefwoorden kom je een eind.

U heeft een "aantal producten" en dan Topwinkel ?  Kijk eerst even naar de maandelijkste kosten ed. staat allemaal beschreven.

Zoals de kommissie die is sinds een paar jaar OOK over de verzendkosten !!

Verzenden moet je uiteraard zelf doen (dat is ook veel beter.)

Als je aanbiedt en zet als verkoop  "wereldwijd" dan is dit op alle sites te ziien.

U ziet altijd hoeveel mensen er alleen kijken en hoeveel er geintereseerd zijn.

Ebay is alleen per email te bereiken niet per telefoon.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord