annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ja hoor, daar gaan we weer....

Toe maar, alweer veranderingen bij Ebay. Ik ben nog niet bijgekomen van de laatste veranderingen, gooien ze de boel weer om!

En als deze nou ten goede kwamen van de verkoop, ho maar. Bij iedere verandering ben ik minder gaan verkopen.

En nu ben ik het zat, ik heb geen zin meer. Ik ga lekker met vervroegd pensioen en Ebay kan me wat.

Ik wil al mijn klanten van de laatste 10 jaar hartelijk bedanken en de overgebleven verkopers van Ebay sterkte wensen.

gerrit1953
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Ja hoor, daar gaan we weer....

Vriendelijk dank voor het delen van uw gebruikerservaring.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Ja hoor, daar gaan we weer....

Ja ik mag van ebay 477 prachtige foto's vervangen voor mei. Voldoen niet aan de eisen. Volgens ebay. Ebay is nog steeds mijn hobby,maar je weet als ze met nieuwe plannen komen, ben je het haasje.
ik lach er maar om en doe gewoon, wat ze voorstellen. ik ben langzaam de zaak over aan het hevelen op discogs en bol.com.
En andere sympathiekere sites. Mij krijgen ze niet gek !
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Ja hoor, daar gaan we weer....

Jammer Gerrit, vond je altijd een goede betrouwbare verkoper.

Maar ben het met je eens, wordt ook niet goed van de veranderingen.

 

Heb het lang volgehouden.

Ben sinds kort op ebay.de aan het verkopen en ben nu op ebay.de geclassificeerd als een ondermaats presterende verkoper (wereldwijd is uitstekend), aangezien 5 van de 375 kopers in Duitland hebben aangegeven dat het object niet voldoet aan de beschrijving, omdat ze zogenaamd de verkeerde maat hebben ontvangen. En dat terwijl in de aanbieding in 3 talen staat aangegeven dat de maat klein uitvalt en dat ik adviseer de maten te controleren met de maattabel en anders een maat groter te bestellen.

 

Heb dit ook gerapporteerd aan ebay, maar geen reactie uiteraard.

 

Maar doordat ik als ondermaats presterende verkoper op ebay.de vermeld sta, ben ik op ebay.de nauwelijks meer te vinden en verkoop er ook nauwelijks iets meer.

Maar om van die ondermaats presterende verkoper-status af te komen, moet ik meer positieve feedback (op alle 5 de punten ontvangen) in Duitsland ontvangen, wat dus niet lukt als je niet meer verkoopt in Duitsland en er maar door ongeveer 30% van de klanten feedback wordt gegeven.

 

Voel met je mee dus, ben er ook zo'n beetje klaar mee.

Heb je nog goede alternatieven om te verkopen???

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Ja hoor, daar gaan we weer....

 

Ik heb dus hetzelfde ik ben een ondermaats presterende verkoper sinds kort ik vind zelf niet terecht.

Omdat er een aantal pers het nodig vonden om mij onterecht een negatieven feedback te geven in Duitsland.

 

Ik kreeg er zelfs 1 die had een jas bij mij gekocht vond hem schijnbaar niet mooi.

Heb de jas toch maar terug genomen.

Er stond in mijn advertentie geen terug namen. 

Toen deze jas bij mij binnen was heb ik gelijk dezelfde dag het geld netjes terug gestort via paypal op haar rekening. 

Ik kreeg toch nog een negatieven feedback van die pers was de dank

 

Heb het gemeld bij ebay maar die doen er niets aan heel raar.

Heb verteld aan ebay ja maar er is toch geen koop geweest ik heb de jas terug genomen en zij of hij heeft de centen terug.

Maar nee feedback werd niet weg gehaald.

 

Heb ook een jas verkocht en daar kreeg ik 1 dag voordat ze nog een feedback konden geven is geloof ik 2 halve maand de melding dat hij niet tevreden was met de jas:( de winter was inmiddels voorbij:)

 

Hij had de jas al 2halfve maand in zijn bezit.

En toch kon hij mij na dik 2 maanden een negative feedback geven wat hij ook heeft gedaan

Alleen omdat ik niets meer wou doen naar die 2 halve maand.

 

Weer gemeld bij ebay en verteld dat het belachelijk is dat ze na 2 halve maand verkopers nog kunnen chanteren  om een deel terug te betalen of de koop ongedaan te maken en terug te nemen.

 

Feedbacks verwijderen doen ze nooit ook al sta je in je recht

En het melden van die pers die dat doen heeft ook geen zin want ze doen er toch niets mee.

 

Maar dat ik nu een ondermaats presterende verkoper ben tja vind echt schande.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Ja hoor, daar gaan we weer....

ebay.jpg

 

Misschien kan u uw afbeeldingen vervangen door deze afbeelding. Mooie witte achtergrond, het juiste formaat en past mooi bij de kleuren van Ebay.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord