annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay en Paypal bedankt voor de slechte uitleg!!

staffclothes
Community-lid

Al jaren ben ik een koper en verkoper op Ebay.


95% van mijn kopers is international, veel naar usa, azie, uk, italie


en vaak ook gewoon echt dure items, veelal merkkleding die ik gewoon zelf koop en vaak niet altijd draag maar soms wel en dan weer doorverkoop voor gebruikt of nieuw.


Dit ging altijd vrij goed,ook veel claims gehad waarvan merendeels TNT de schuldige was, maar hoe leg je je klant uit dat TNT een klacht vaak 3 maanden of soms langer onderzoekt...


Ook vaak claims verloren, maar alrtijd toch wel positief, ik heb na al die jaren nog steeds een 100% feedback!!


Nu wou paypal alle rare informatie hebben van mij zoals verkoopbonnen , leveranciers, etc etc...nou wat doe je dan dan open je gwoon een ander paypal acount op je vriendin der naam.wel alle info gevens , maar ik ben maar gewoon particulier geen bedrijf


En gewoon weer verder gaan, tja geld is geld en we kunnen het allemaal goed gebruiken.


Nou zo had ik uiteindelijk 3 paypal acount waarvan er op mijn naam stond en op de andere was ik gelinkt.


Nu word er een flink bedrag van mij vastgehouden en na 100x bellen en mailen die trouwens gewoon nooit beantwoord worden want ik erg onbeschoft vind trouwens.


N a 4 weken werd er mij  doodleuk verteld dat ik fraude had gepleegd omdat er koper klachten hadden gedaan maar niet aan mij?? maar aan paypal, en ik geen verzendbewijsje had gestuurd naar ze.


nu zijn al mijn acount geblokkeerd en worden gesloten en ik kan nu nooit geen paypal meer gebruiken..dus ik kan nu wel inpakken.


Leuk als je ergens van beschuldigt word en je kan je niet verweren...ben echt geen of andere nigriaanse bende ofzo!!


Daarom paypal en ebay bedankt voor het lekker verdienen aan mij al die jaren en mij zo neerzet als een fraudeur!!


thanks you very much!!!


en dan heb je toch een dikke 600 feedback  van een 100%

-- Bewerkt door staffclothes op 18 Jan 2012 17:51 CET
Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Ebay en Paypal bedankt voor de slechte uitleg!!

stephanthecollector
Community-lid

Nu wou paypal alle rare informatie hebben van mij zoals verkoopbonnen , leveranciers, etc etc...nou wat doe je dan dan open je gwoon een ander paypal acount op je vriendin der naam.wel alle info gevens



en als je nu bovenstaande gewoon gedaan had? ze vragen u deze informatie maar geeft het ze gewoon niet en gaat via een ander account verder!



tja dan kan je verwachten dat men daar een keer achter komt! ik heb in het verleden van allerlei info moeten verstrekken en nee leuk is dat niet maar ja ik kon wel met 1 account verder.



aangezien het bij u om hoge bedragen ging kan ik me voorstellen dat men graag een keer wil weten waar de artikelen weg komen zeler omdat het om merk items gaat.



Dus u had zich zeker kunnen verweren door meteen de info te geven waar men om vroeg!



Sterkte en ja vervelend is het wel

Bericht 2 van 14
laatste antwoord

Ebay en Paypal bedankt voor de slechte uitleg!!

abeldoorn
Community-lid

als ik kijk naar wat u verkoopt (volume/ bedragen) lijkt me niet dat dat nog een particuliere verkoop is van iemand die af en toe eens een gebruikt dingetje weg doet. U bent gewoon een zakelijke verkoper,maar wilt daar niet aan (belastingen?). Ook is het niet vreemd dat pay-pal wilt weten of de spullen die u verkoopt wel orgineel zijn. ZOals mijn voorganger al zij, als u dan niet dat wilt aantonen maar op naam van iemand anders opnieuw een rekening opent, dan ben je inderdaad een fraudeur en heb je dit probleem zelf op je hals gehaalt.



Ik zou beginnen met je maar eens bij de kvk in te schrijven en alle bewijsmaterialen (aankoopbonnen, verzendbewijzen, inschrijving etc), naar pay-pal te sturen.

Bericht 3 van 14
laatste antwoord

Ebay en Paypal bedankt voor de slechte uitleg!!

staffclothes
Community-lid

Tuurlijk heb ik dat gedaan, alles heb ik wel tig keer geupload en verzendbewijzen en ook mijn aankoopbonnen, kopie paspoort,


en nogmaals ik ben geen bedrijf en waarom moet ik een kvk nummer hebben als ik geen bedrijf ben.


Bericht 4 van 14
laatste antwoord

Ebay en Paypal bedankt voor de slechte uitleg!!

abeldoorn
Community-lid

nu zegt u dat u het wel heeft opgestuurd, in uw eerste postinmg zegt u dat u dat niet heeft gedaan en maar een nieuwe account heeft geopend. U praat uzelf een beetje tegen.

Bericht 5 van 14
laatste antwoord

Ebay en Paypal bedankt voor de slechte uitleg!!

stephanthecollector
Community-lid

in een ander door u gestart draadje zegt u vandaag zelfs dat PP uw geld 180 dagen vasthoudt (1800 euro) eerder vermelde u daar dat u uw advocaat er wel achter zou zetten want dat het geld nodig was om uw zaken te doen! hoezo bent u dan alleen een hobby verkoper? u geeft zelfs kopersbescherming gelijk wat die 180 dagen betreft en dat het eerder vrijgegeven wordt als u uw zaken opstuurd!

Bericht 6 van 14
laatste antwoord

Ebay en Paypal bedankt voor de slechte uitleg!!

abeldoorn
Community-lid

En als ik kijk naar een recente verkoop van u waar bij staat 'nieuw, nooit gebruikt, met orginele labels',  doet me dat vermoeden dat u toch zakelijk verkoopt, want als consument is het erg onwaarschijnlijk dat je iets 'nieuw' verkoopt. Ok,misschien 1x dan omdat je per ongeluk de verkeerde maat voor je zelf hebt gekocht, (is het in theorie ook tweedehands, maar goed) maar u verkoopt wel erg vaak producten voor 'nieuw'. Te vaak om  'niet zakelijk' te zijn.

Bericht 7 van 14
laatste antwoord

Ebay en Paypal bedankt voor de slechte uitleg!!

staffclothes
Community-lid

Laat maar, ik ben hier niet om beoordeeld te worden van mensen die ik niet ken en ook de situatie niet weten.


Lekker negatief zooitje hier zeg....


Ik stop er ook mee om het normaal uit te leggen.

Bericht 8 van 14
laatste antwoord

Ebay en Paypal bedankt voor de slechte uitleg!!

abeldoorn
Community-lid

tsja, met weglopen krijg je je geld van pay-pal niet terug. En we helpen hier genoeg mensen, maar als mensen zelf hier komen met een vaag verhaal wat rammelt aan alle kanten, dan worden daar vragen over gesteld.

Bericht 9 van 14
laatste antwoord

Ebay en Paypal bedankt voor de slechte uitleg!!

stephanthecollector
Community-lid

hoezo beoordeeld? tja als andermans meningen je niet bevallen dan is het wellicht beter om geen draadjes meer te openen! of had je verwacht hier alleen maar klapvee aan te treffen?



je probleem is zeer makkelijk te verhelpen, namelijk de dingen te leveren waar PP om vraagt!

Bericht 10 van 14
laatste antwoord