annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om te v

Er is een probleem met deze aanbieding.
De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om te verkopen is gepauzeerd, maar het is gemakkelijk om het weer te activeren. Je hoeft alleen een aantal eenvoudige stappen te volgen om je account bij te werken op https://pages.ebay.nl/betalingen.{e77750-1189400x} Hoe kan ik weer aanbiedingen plaatsen?
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om

Ik loop hier zelf ook tegenaan. Heb uitnodiging e-mails van eBay gehad met als deadline 10 juli echter in mijn account heb ik geen registratiemogelijkheid... oftewel mijn account zit nu op slot qua verkopen, maar registreren kan ik ook niet.

 

Support van eBay zegt dat ik nog niet aan de beurt ben, maar mijn account zit wel op slot nu. Kan niets meer. Krijg dezelfde melding als jij hierboven. Ben zeer benieuwd wat de oplossing is. Bellen naar eBay kan niet. Dus voor de zoveelste keer een mail sturen en hopen op een reactie.

 

dit krijg ik als ik op de registratie link in de mail klik (geen register knop, geen registratie mogelijkheid):

page2.JPG

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Re: De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om

Ik krijg dezelfde melding. Echter op de genoemde pagina heb ik geen mogelijkheid om mezelf te registreren. eBay customer service zei me vorige week dat ik op 'de uitnodiging' moest wachten. Die heb ik echter al gehad en ook via die link geen registratie knop. Dus mijn account zit nu op slot en ik kan niets doen.

 

Zie hier betalingen scherm dat ik heb: geen registratie mogelijkheid en toch voorbij de deadline. 

 

page2.JPG

 

geen idee wat ik moet of kan doen om mijn account weer in orde te krijgen.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Re: De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om

hallo,

 

het is eigenlijk heel simpel: doen wat ebay vraagt. Zij willen alleen nog betalingen laten doen via hun eigen betaalsysteem.

Dat moet je accepteren, vanaf dat moment kun je ook alleen nog betalingen via dat systeem ontvangen.

 

keuze heb je niet, ik zou niet weten hoe. Niet accepteren leidt stap voor stap tot meer blokkades.

 

Succes,

Rita

 

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Re: De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om

Ik heb een deadline gehad (10e) en nu een lock op mijn account. Echter ik kan niet registreren want de registratie knop ontbreekt. De menu optie voor payment settings komt ook op het registratie scherm uit waar ik alleen een 'more info' knop heb, geen 'register now'.

 

Je moet dus doen wat eBay vraagt, maar dat is niet altijd eenvoudig... customer support vertelt in mijn geval dat ik op uitnodiging moet wachten (die ik al gehad heb, maar ook daar gaat de link in de mail naar de pagina met alleen 'more info'). Hoop niet dat dit issue bij meer mensen speelt. Ze zeiden bij customer support ook dat ik geen lock zou krijgen, gebeurt dus wel degelijk...

 

page2.JPG

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Re: De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om

Dat zou je denken, maar de link in de e-mail werkt bij mij niet en op de pagina waar naar verwezen wordt heb ik alleen de knop 'meer informatie'  en niet een knop om mezelf te kunnen registreren. Oftewel registratie is niet mogelijk... Toen ik vorige week contact met eBay had zei men glashard dat ik nog niet uitgenodigd was, maar nu staat mijn verkoopaccount dus wel op slot en registreren kan ik niet...

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Re: De deadline om je te registreren voor Betaaldiensten van eBay is verstreken. Je mogelijkheid om

Hallo collega's,

 

ik zou ff teruggaan naar 1 van de ebay mails met een link, van de afgelopen weken of maanden.

Dat kan een bericht zijn in je ebay box, of je eigen mailbox.

Denk er ook ff aan dat je links persoonlijk zijn, ik zie van die verhalen dat mensen elkaar links doorsturen, leuk bedoeld, maar dat gaat niet werken.

Het meest waarschijnlijke is, dat de meest recente mail met een link werkt, maar je kunt ze ook allemaal eens proberen. We hebben er veel ontvangen en die blijven niet actief, daar zit idd een deadline aan vast.

 

Als echt niks meer werkt, wordt je ergens in de loop van het jaar uitgenodigd om het nog eens te proberen...

dat is natuurlijk zuur.

Contact heeft idd geen zin, dat is al jaren zo en eigenlijk vooral voor de show.

Omdat ze wettelijk gezien een manier moeten bieden om contact op te nemen.

Maar je hebt er idd niks aan.

 

Ik denk zelf, dat het best moet lukken, via 1 van de links die jullie gekregen hebben en die zijn dus niet steeds hetzelfde, de binaire codes erachter zijn verschillend.

 

Succes!

Roger

 

Bericht 7 van 7
laatste antwoord