annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ben opgelicht door verkoper binnen Europa

Ik heb een april een item gekocht bij een verkoper uit Frankrijk. Verkoper was al een aantal jaren lid op ebay en had een 100% positieve feedback score. Waarbij ook een redelijke consistentie in het aantal feedback in de afgelopen 12 maanden. Item was een pre-order en zou eind april worden geleverd. Ik heb aantal keren heen en weer gemaild met verkoper; snelle response en kwam betrouwbaar over. Enige catch; geen paypal betaling mogelijk. Alleen via (bank)overboeking naar Frankrijk. (ja ik weet; niet heel slim van mij)

 

Eind april bleek item vertraagd te zijn. Dit was niet verzonnen; check bij fabrikant bevestigde dit. Item is zo een aantal keren uitgesteld. Helaas een gebrek van de fabrikant dat vaker voorkomt. Tussentijds meerdere keren contact gehad met verkoper, altijd netjes en vriendelijk. Ik zag ook nog steeds nieuwe feedback komen van andere objecten die hij verkocht.

 

Laatste keer contact gehad op 3 augustus. Was al lastiger, omdat contact via item id in message centre niet meer lukte. Aankoop ligt te ver in het verleden. Nog wel reactie gehad van verkoper. Vroeg of ik opnieuw mijn verzendadres wilde bevestigen en gaf aan dat item eind augustus verwacht werd. Twee weken geleden zag ik dat item idd in Europa is gereleased en inmiddels via andere winkels ook te koop is. Ik meteen weer verkoper gemaild met de vraag wanneer ik mijn item kon verwachten. Sindsdien meerdere pogingen gedaan, maar geen reactie.

 

Verkoper is nog wel actief op ebay. Zijn account is niet opgeheven ofzo. Ik weet dat ik geen kopersbescherming geniet op de betaling. En ik vrees dat ik mijn geld gewoon kwijt ben. Maar wat kan ik nog wel doen? Kan ik deze verkoper ergens rapporteren?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Ik ben opgelicht door verkoper binnen Europa

U kunt altijd iets melden via hulp en contact.

 

Ook als de verkoper nog aktief is op ebay,kunt u hem bereiken door op zijn feedback te klikken.

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ik ben opgelicht door verkoper binnen Europa

Dat laatste heb ik inderdaad gedaan. Hij reageert alleen al 2 weken niet meer op mijn berichten. Dank voor de tip, ik ga even onder hulp en contact kijken.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord