annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

blokkade voor kopen

Hallo Allemaal.


Bij een verkoper zag ik een paar items die ik graag wilde kopen. Ik had al eerder zaken met hem gedaan en dacht tot beider tevredenheid. Bij het eeste bod ging het al mis. Ik was door hem geblokkeerd. Ik was stomverbaasd en boos natuurlijk, zie feedback. Gelijk gemaild...waarom? Geen antwoord. Ik wil weten waarom en welke reden hij heeft opgegeven. Kan ik die ergens achterhalen op Ebay? Ook Ebay gemaild. Nog geen antwoord.


Groeten. Dick Wibier. uddelstraat

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

blokkade voor kopen

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi uddelstraat,


 


eBay komt hier niet in tussen. Wij vragen verkopers niet om de reden waarom ze iemand in hun lijst van ongewenste kopers zetten en we kunnen ook verkopers niet verplichten om iemand uit die lijst te halen.


 


U gaat het met die verkoper moeten regelen. Hij is de enige die u van die lijst kan halen.

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 2 van 13
laatste antwoord

blokkade voor kopen

Beste Udelstraat,


 


een mailtje naar verkoper met de vraag


waarom je niet kan bieden en als je daar


geen antwoord op krijgt dan weet je waar


je aan toe bent.


 


trouwens het goede nieuws is dat er legio


verkopers op ebay overblijven die je niet


geblokkeerd hebben.


 


groetjes Niek


 


 

Bericht 3 van 13
laatste antwoord

blokkade voor kopen

Beste Martijn.


Het contact zoeken met de verkoper is nu juist het probleem. Hij antwoordt niet. Staat ook in mijn eerste bericht. Bovendien...als ik in de gewone wereld ergens van wordt beschuldigde krijg ik het recht om mij te verdedigen en dat krijg ik nu niet van Ebay. Het mag ouderwets klinken, maar daar krijg ik als 70 jarige enorm de pest overin. Dus in jullie politiek is er altijd iemand de klos. Kopertje zoek het maar uit. uddelstraat

Bericht 4 van 13
laatste antwoord

blokkade voor kopen

Beste Niek. Ik had al naar de verkoper gemaild.


Natuurlijk zijn er veel meer verkopers op Ebay. Maar hij had toevallig wel dat ene zegeltje wat ik bij geen andere verkoper ben tegen gekomen. Jammer dus. Zie verder antwoord aan Martijn. Dick. uddelstraat

Bericht 5 van 13
laatste antwoord

blokkade voor kopen

kopersbescherming
Community-lid

Waarschijnlijk zeurt u teveel of anders heeft u te laat betaald. Er kunnen vele redenen zijn waarom een verkoper u uitsluit maar dat is verder aan u en aan de verkoper. Succes ermee.

Bericht 6 van 13
laatste antwoord

blokkade voor kopen

Hallo Anoniem!!


U zou beter eerst mijn feedback kunnen nakijken voordat u dergelijke nonsens ventileert. 100% feedback en zeer snelle betaler. Zeuren doe ik ook niet. Dus "Anoniem " eerst de feiten nagaan. Natuurlijk zijn er vele redenen om iemand te blokkeren, maar ik krijg de pest in als ik niet kan nagaan waarom.

Bericht 7 van 13
laatste antwoord

blokkade voor kopen

stephanthecollector
Community-lid

het staat een verkoper geheel vrij om iemand uit te sluiten van veilingen, het kan inderdaad zoals KB al zei zo zijn dat in het verleden bepaalde transacties niet soepel zijn verlopen en dat de verkoper u daarom heeft geblokkeerd.

Bericht 8 van 13
laatste antwoord

blokkade voor kopen

stephanthecollector
Community-lid

een 100% feedback is niet bijzonder hoor als u alleen maar koopt en niet verkoopt, verkopers kunnen namelijk geen negatief aan een koper geven. De koper heeft u geblokkeerd om de een of andere reden, de verkoper is niet verplicht te melden waarom ( ook al zou dat misschien wel wenselijk zijn ) er rest u niets anders dan u er bij neer te leggen en uw zoektocht voort te zetten.

-- Bewerkt door metrijst op 12 Mar 2011 11:46 CET
Bericht 9 van 13
laatste antwoord

blokkade voor kopen

Hallo metrijst.


De aankopen die ik bij deze verkoper heb gedaan zijn alle tot beider tevredenheid afgehandeld. Geen aanmaningen, geen aanmerkingen op leveringen enz. Wel heb ik deze verkoper een paar maal om een catalogusnummer gevraagd. Moet je daarvoor iemand blokkeren? Daarom was ik dus zo verbaasd dat ik ineens bij hem geblokkeerd was. Maar het lijkt er op dat je als koper met vervelende zaken wordt geconfronteerd waar je niets aan kunt doen en dat stoort mij.

Bericht 10 van 13
laatste antwoord