annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

blokkade voor kopen

Hallo Allemaal.


Bij een verkoper zag ik een paar items die ik graag wilde kopen. Ik had al eerder zaken met hem gedaan en dacht tot beider tevredenheid. Bij het eeste bod ging het al mis. Ik was door hem geblokkeerd. Ik was stomverbaasd en boos natuurlijk, zie feedback. Gelijk gemaild...waarom? Geen antwoord. Ik wil weten waarom en welke reden hij heeft opgegeven. Kan ik die ergens achterhalen op Ebay? Ook Ebay gemaild. Nog geen antwoord.


Groeten. Dick Wibier. uddelstraat

Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Re: blokkade voor kopen

kopersbescherming
Community-lid

U wilt niet weten met wat voor vervelende zalen je als verkoper wordt geconfronteerd waar je helemaal niets aan kan doen.


Maar goed ik begrijp uw punt. Het is vervelend dat er niets aan gedaan kan worden en dat er geen informatie gegeven wordt. Dat is de gebruikelijke gang van zaken op eBay.


Zoals u al aangaf moet u de oorzaak zoeken in het vragen om catalogusnummers, dat was kennelijk al te veel. De wereld is ingewikkeld.


Succes met andere aankopen en natuurlijk niet vergeten, alleen met PayPal geniet u kopersbescherming.








Bericht 11 van 13
laatste antwoord

Re: blokkade voor kopen

Ik wil het dus wel weten KB


daar zijn nu eenmaal discussieborden voor


of niet soms?


 


Ja en een verkoper die uddelstraat blokkeert


om de simpele reden dat die het allemaal maar


lastig vindt dat een geinteresseerde potentiële


klant om een kat. nr. vraagt die is natuurlijk


geen knip voor zijn neus waard.


 


trouwens je wilt niet weten hoeveel aanbiedingen


er hier van postzegels zijn waar je het als eventuele


bieder zelf allemaal maar dient uit te zoeken.


nu daar bied snuitje dus niet, Ik bied alleen bij


verkopers die werk maken van hun aanbedingen.


 


groetjes Niek


 


 


 

Bericht 12 van 13
laatste antwoord

Re: blokkade voor kopen

In mijn optiek bepaald een verkoper zelf wel met wie die wel of niet wil handelen om welke reden dan ook, blokkeren is zo een beetje de enige tool die een verkoper heeft op ebay.


Als een verkoper mij niet wil als klant maak ik me niet druk dan zoek ik een verkoper die wel aan me wil verkopen.


Als het zoals in dit geval gaat om een zegel die alleen deze verkoper heeft dan zou je eventueel iemand uit je omgeving kunnen vragen om de aankoop voor je te doen.


Zo makkelijk als kopers negatief en neutraal kunnen geven aan verkopers zonder reden zo makkelijk kan een verkoper een koper blokkeren.


Wat ook zo kan zijn is dat je misschien een lage DSR score hebt gegeven op ebay.com is er uitgelegd hoe je er achter kan komen bij welke objecten er misschien een lage sterren score is gegeven en daar is het inmiddels niet meer dan normaal dat iedereen in die periode word geblokkeerd, dan kan het best zo zijn dat je 4x 5 sterren gaf maar dat een aantal kopers in diezelfde periode lager dan een 4 gaven maar omdat het niet mogelijk is er precies achter te komen iedereen in die periode geblokkeerd word.


Door ebays restricties en de makkelijke manier om verkopers het leven zuur te maken worden een hoop verkopers ook steeds vindingrijker om hunzelf te beschermen.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 13 van 13
laatste antwoord