annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wel het bod gewonnen maar mag het niet kopen

creawilhelmina
Community-lid

Ik heb een vraag.


Ik heb een bod gewonnen en kreeg de rekening die ik gelijk betaald hebt. Nu werd het geld na een paar dagen terug gestort en de mededeling dat de verzendkosten geen $6,00 maar $16.00 was.


Ik vind dit geen stijl en heb in overleg geanuleerd.


Nu kreeg ik de vraag of ik een feedback wou doen.


Dat heb ik gedaan dat ik het er niet mee eens was.


Dus negative feedback.


Nu bood ik van de week op iets wat ik won en kwam er achter dat het bij dezelfde verkoper was als de vorige keer.


Nu kreeg ik te horen dat hij of zij niet verkocht aan mensen die een negatief feedback hadden geschreven.


Hier maak ik uit op dat je dus altijd positief moet reageren anders kan je niet meer bieden.


Kan de verkoper dit bod zomaar annuleren?


Ik heb als reactie gezegd dat ik niet wilde annuleren en ik op de rekening zat te wachten om te betalen.


Maar ik hoor niets.


Wie wil hier op antwoorden want ik weet niet wat ik hier aan moet doen.


Groetjes Wilhelmina

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Wel het bod gewonnen maar mag het niet kopen

abeldoorn
Community-lid

deze verkoopster heeft alleen de porto kosten binnen de usa opgegeven ($6), en niet naar nederland.Ook schrijft ze in de aanbieding dat je moet wachten met betalen totdat je de rekening krijgt. Ze schrijft dat ze bij het postkantoor de accurate porto opvraagt (en die verhoiogd ze dan met onzinnige zaken als tijd, benatwoorden van mail etc....


Maar blijkbaar heb je betaald vordat je die rekening kreeg en heb je de porto kosten binnen de usa betaald. Dat je dan ook nog eens een negatief achterlaat lijkt me niet erg aardig/ niet terrecht eigenlijk.


Dat je vervolgens opnieuw iets bij haar koopt, tja, áls verkoper ben je vrij om te bepalen aan wie je iets wilt verkopen. Vanuit haar beredeneerd, waarom iets verkopen aan zo'n hollander die je aanbiesing tekst niet leest, niet wacht op de rekening en je dan ook nog eens een negatief geeft. Daar zou ik ook niet aan willen verkopen, en vanuit verkopers oogpunt volkomen terrecht dat ze uw bod verwijderd.


Als de veiling overigens beindigd is en u de winnaar bent, tja, dan moet ze het wel aan u verkopen .


Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Wel het bod gewonnen maar mag het niet kopen

creawilhelmina
Community-lid

De veiling was gesloten dus wat ik uit je reactie opmaak moet ze het aan mij verkopen?


Vreemd dat ik dan niks hoor.


 


Op het vorige bod terug te komen


Ik heb op de rekening gewacht en toen het geld overgemaakt en ik heb de aanbieding tekst gelezen dus dat slaat ook nergens op.


Als ik een feedback schrijf dat ik het niet mee eens ben dat ze opeens de porto kosten met 10 dollar verhoogt is dat toch waar.


Ik heb al behoorlijk wat gekocht op ebay en nog nooit zulke dingen meegemaakt.


 

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Wel het bod gewonnen maar mag het niet kopen

abeldoorn
Community-lid

Hoe komt u er dan bij dat u 6 moet betalen? dat staat nergens in de advertentie?

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Wel het bod gewonnen maar mag het niet kopen

r_tuts_nl
Community-lid

Hallo,



Volgens mij.. Als er staat: Verz. kosten 'Nederland' en je rond de veiling af met de eBay/PP 'Betaal Nu'-knop, dan zit de verkoper eraan vast! Als je alleen maar een optie voor de USA krijgt maar er staat wèl: 'Wordt verstuurd naar: Wereldwijd', dan is het RAADZAAM om vóór het bieden contact met de verkoper op te nemen, dan heb je in ieder geval bewijs (je communicatie!) en kan daarover geen gezeur meer ontstaan en kan eBay je helpen..



Als je dan tòch bied kunnen ze achteraf theoretisch gezien vragen wat ze willen, en ja.. Ontbinden van een BINDENDE OVEREENKOMST is een gunst in zo'n geval, hoewel.. Nu weet ik ook niet zeker of je dat tekstje ook krijgt als je aan 't bieden op een item waarvan de eBay software kan vermoeden dat je kunt twijfelen aan de bestemmings locatie..



Ja, wel opletten bij WIE je spullen koopt.. *poke!* ..^^, benieuwd hoe 't afloopt.



Gr. R.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord