annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is de verkoper verplicht om te verkopen?

ik heb een veiling gewonnen op ebay waar ik zeer blij mee ben. Een object wat nieuw 500 euro kost heb ik voor 140 incl verzending.


Alleen vertelt de verkoper niet veel over het object, en heb ook nog nooit een bericht van hem gekregen over vragen die ik stelde.


Hij heeft ook niet veel feedback, en de feedback die hij heeft heeft hii gekregen als koper, niet als verkoper.


Nu ben ik benieuwd of hij wel daadwerkelijk het object naar me gaat opsturen...en zoniet of hij dat wel kan maken.


 


Ik heb wel wat onderzoek gedaan.


Na het betalen heb ik zn email adres natuurlijk gekregen. En nu wil ik doordat ik privacy respecteer er niet te veel over zeggen maar een google search vertelt me dat het domein van het email adres aan een telefonie en internet provider zit(dus zoiets als ziggo hier) en de naam googlen dan kom ik op show websites terrecht van berdrijven die shows geven. (waarmee het object te maken heeft).


Hopelijk weten jullie hier wat van.



--
Bewerkt door borgqueenx op 20 Jun 2011 17:08 CEST
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Is de verkoper verplicht om te verkopen?

Even een mededeling


 


je mag hier geen links meer plaatsen van objekten


 


Ja en of de verkoper je zal willen leveren


en wat voor consequenties daaraan zitten?


verkoper met zo een lage feedbackscore


opent gewoon een nieuw account in het


geval dat hij van kopers negatieve feedbacks


krijgt.


 


Ja en als jij bijvoorbeeld via Paypal betaalt


en verkoper haalt snel het geld van zijn account


wat dan?


 


Nee duurdere objekten die moet je


dus aanschaffen bij verkopers die


al geruime tijd bewezen hebben aan


hun leveringsverplichtingen te voldoen.


dat is dus mijn mening.


 



groetjes Niek

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Is de verkoper verplicht om te verkopen?

bedankt. Ik heb een keer eerder gehad dat ik om kopersbescherming moest vragen bij iemand die in geldproblemen zat. ik won de claim, terwijl hij zeer waarschijnlijk geen geld had op zijn rekening. toch kreeg ik van paypal mijn geld terug op mijn account.


Daardoor heb ik ook deze koop vertrouwd. Dankzei paypal zijn bescherming aan mij.



het spijt me voor de plaatsing van een link...wel apart want het is een link naar ebay zelf. Ik kan helaas de post niet meer aanpassen.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Is de verkoper verplicht om te verkopen?

Als er bij de verkoper geen cent te halen valt dan kan jij de koper ook naar je centen fluiten.



Paypal geeft nooit iets van zichzelf weg...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Is de verkoper verplicht om te verkopen?

Het is wel zo als een verkoper net begint dat het geld bevroren wordt op z'n paypal account en dat word pas na +/- 30 dagen of na een positieve feedback vrijgegeven.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Is de verkoper verplicht om te verkopen?

hmmm toch weet ik zeker dat ik van paypal het geld terugkreeg toen met die kerel met zijn geldproblemen.



Plus dat ik slechts hoop dat het ook bij deze verkoper geldt dat zijn geld bevroren word.


Maar toen ik mijn eerste verkoop op ebay deed werd mijn geld niet bevroren...kon ik direct dingen mee kopen en overmaken naar mijn bank.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord