annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

op volgend object +0.20gbp

Hallo ik heb gister 1 printboard gekocht toen zag ik onderaan staan op volgend object +0.20gbp dus toen had ik er nog 1 gekocht en daarna gesamelijk afgerekent maar nu heb ik voor alle 2 de printboarden aparte verzendkosten van 1.58gbp. hoe kan dit nou?

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

op volgend object +0.20gbp

stephanthecollector
Community-lid

heb je ook gechecked of die bewuste verzendkosten voor NL zijn en niet voor de UK?

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

op volgend object +0.20gbp

dit staat er



Verzending GBP 1,78


Elk volgende object GBP 0,20


Nederland


Royal Mail Airmail (Small Packets)

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

op volgend object +0.20gbp

stephanthecollector
Community-lid

U heeft op 18 mei bij de desbetreffende verkoper 4 items gekocht dus waarschijnlijk heeft u daarom afwijkende verzendkosten berekend gekregen.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

op volgend object +0.20gbp

Ik heb meerdere dingen gekocht maar ik heb 2x zon print board gekocht waarbij staat volgende object +0.20gbp . ik vind het wel jammer van ebay want daarna kan ik mijn aankoop ook niet meer ongedaan maken. anders had ik er maar 1 gekocht, ik heb de verkoper ook een berichtje gestuurd maar die zegt niks terug (die lacht waarschijnlijk in zn vuistje)

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

op volgend object +0.20gbp

stephanthecollector
Community-lid

je kan ook gewoon even wachten alvorens te betalen en vragen om een gecombineerde rekening! niet iedere verkoper zit 24/7 achter zijn of haar PC, dat u meteen betaals siert u maar is niet altijd in eigen voordeel, meestal is het handiger even te wachten op de factuur van de verkoper.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

op volgend object +0.20gbp

Bedankt ik wist helemaal niet dat ik gecombineerd verzendkosten kon aanvragen ik drukte altijd gelijk op kopen. dat heeft me veel geld gekost.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

op volgend object +0.20gbp

stephanthecollector
Community-lid

Het is altijd handig als u meerdere items van 1 verkoper wilt kopen die vantevoren te vragen of hij/zij gecombineerde verzendkosten aanbied! de meeste doen dit en dit kan behoorlijk veel schelen!

Bericht 8 van 8
laatste antwoord