annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen geld terug na retourneren paypal nu geblokkeerd

nickhol89
Community-lid

6 mei een verlagings set van 185 euro bestelt.

 

Alles netjes ontvangen en naar garage gebracht om te installeren. Eenmaal geinstaleer was de auto in plaats van 7 cm lager 5 cm hoger.

 

Set verwijderd schoongemaakt en aangegeven bij berkoper dat het fout product betreft en dat er kleine lak schade op zit van instelleren, wat niet te voorkomen is door het ontwerp van deze kit.

 

Mocht terug gestuurd worden dus zo gedaan voor 46 euro naar duitsland. Eenmaal ontvangen niks meer gehoord tot ik er nogmaals op terug kwam en toen kreeg ik als reactie dat het niet in originele staat was en ik niks terug krijg. Claim geopend via paypal. Eerst gewonnen en dag of twee later ineens verloren. Gebeld met paypal en werd nogmaals geopend zeiden ze maar werd vervolgens niet gedaan zodat ik over de 46 dagen geld terug uit kwam. Geld terug gevorderd per bank, maar nu is paypal account geblokeerd tot het bedrag aangevult wordt.

 

Wat te doen? Met de verkopr kom ik er niet uit zelf de helft wil hij niet terug geven. Ook kan ik geen feedback meer geven omdat ik geaccepteerd had de koop terug te draaien.

 

Alvast bedankt allen

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: geen geld terug na retourneren paypal nu geblokkeerd

Als u PayPal nooit meer nodig hebt dan laat u het erbij, wel hebt u kans op een incasso procedure.

Als u PayPal wel nodig hebt en/of geen gebel aan de deur wil, dan zuivert u het tekort aan.

Verhogen is negatief verlagen.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: geen geld terug na retourneren paypal nu geblokkeerd

Paypal is zo onbetrouwbaar als de pest.

 

Ik wacht nu zelf al bijna twee maanden op geld terug van paypal. Had iets besteld betaald via paypal (gelukkig maar 5 euro). Bestelde voldeed niet aan de omschrijving. Ik hierop contact opgenomen met verkopende partij, die heeft bestelling geannuleerd en mij het geld terug gestort maar ja hier heb ik bericht van gekregen, maar die 5 euro is nooit bijgeschreven. Hierover contact opgenomen via mail, nooit wat op gehoord.

 

Nu bijna 2 weken geleden een andere terug storting gekregen (ging wel om een wat groter bedrag bijna 20 euro) en staat ook nog steeds niet in mijn saldo.

 

Nog even en ik schakel mijn rechtsbijstandsverzekering in voor die oplichtersbende van paypal. Afschrijven van bank zijn ze goed in, maar bijstorten ho maar.

 

Als ik volgende week nog niet al het geld in mijn paypal account heb staan bel ik ze 1 keer op, en als ik dan geen bevredigend antwoord heb wordt deze zaak uitbesteed.

 

Maar paypal is wel heel handig wat betalen daarom blijf ik er gebruik van maken.

 

Maar ik zal hoe dan ook mijn geld terug krijgen waar ik recht op heb.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: geen geld terug na retourneren paypal nu geblokkeerd

zelf heb ik ook aanvaring gehad met paypal . ik krijg namelijk door het artikel retour te retourneren geen geld terug.  met zendingssbevestiging  helemaal niks. belachelijk ik ben gewoon besodemietert !!!!!!

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: geen geld terug na retourneren paypal nu geblokkeerd

Ach, ben al sinds 29 oktober 2018 bezig. Eerst claim toegekend. Vervolgens afgewezen, zou de gevraagde info niet hebben gestuurd.

Maar wel een mailtje van Paypal dat de gevraagde info was ontvangen ....  Nogmaals opgestuurd, inclusief kopie van het mailtje ( wat volgens Paypal niet in hun dossier zat ).  Opnieuw afgewezen, deze keer omdat met het bewijs van post.nl van aangetekende retourzending niet kon koppelen met de gegevens van de verkoper.  Is overigens het gewone bewijs wat je van post.nl krijgt bij een aangetekende verzending, met postcode + land van bestemming, maar dit wordt blijkbaar niet geaccepteerd en als reden gebruikt om een eerst toegekende en later afgewezen claim niet uit te hoeven betalen.   

Dus onderzoek aangevraagd bij post.nl t.a.v. het aangetekend retour gestuurde item ( waarvan bewijs van afgetekende ontvangst aanwezig is ) met het verzoek om alle adresgegevens te vermelden. 

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: geen geld terug na retourneren paypal nu geblokkeerd

Nou, na een gesprek met een medewerkster van Paypal die me vanmorgen belde, is de hele zaak recht gezet, alle kosten worden vergoed, zelfs de retour-verzendkosten.   Ze begreep ook niet waar dit mis was gegaan, alles was compleet overzichtelijk, beschikbaar en helder. Dus eind goed, al goed.  

Bericht 6 van 6
laatste antwoord