annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat voor tools heeft ebay om verkopers aan hun garantie verplichtingen te houden ?

6812jos
Community-lid

Er wordt op ebay steeds meer reparatie services aangeboden met 6 tot 12 maanden garantie.

Ik heb daar een slechte ervaring mee, maar omdat je binnen 45 dagen een geschil moet openen voor verkopersbescherming val je met ondeugelijke reparatie praktijken al snel buiten de boot. Deze komen meestal pas na een paar maanden boven.

Heeft eBay tools om dit soort praktijken aan te pakken ?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Wat voor tools heeft ebay om verkopers aan hun garantie verplichtingen te houden ?

Ik heb hier ook problemen mee dus pas op en leer:

-chinezen willen graag met woorden de oplossing bieden maar niet met geld, dus sluit de claim nooit voor je geld terug hebt!

 

-na 180 dagen mag je bij paypal niet meer claimen en gooien ze de claim dicht, ik heb nu een motor accu die na 165 dagen stuk is en geen antwoord van de verkoper dus na 187 dagen claim gesloten!

 

PAS op er zijn legio verkopers die die regels kennen en ik kan het niet geloven maar je hebt maar 180 dagen garantie!

pas op voor je koopt! accus zijn dus eigenlijk zaken die je nooit via ebay moet kopen!

 

Wel van een chinees geld terug een dag na openen paypal claim maar ik was 4 maanden en 100 mails verder om 40 euro.

 

 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord