annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper wil het correcte bedrag voor betaling niet doorsturen, rekent niet afgesproken meerkost aan

De situatie is als volgt:

 

Ik zie een camera op ebay.de staan die enkel in duitsland verstuurd wordt. Daar ik interesse in de camera heb, stuur ik de verkoper een email of hij naar belgie wil versturen. Ik krijg een antwoord terug dat dit kan voor een bedrag van 17 euro.

 

Als de bieding afgelopen is, ben ik de uiteindelijke winnaar. Ik vraag het totaal aan, en krijg een invoice voor het geboden bedrag + de 17 euro verzendkosten & 145 euro bijkomende kosten.

 

Ik stuur een nette mail terug om te vragen deze vergissing ongedaan te maken, en krijg geen reactie. Na nogmaals aandringen krijg ik opnieuw dezelfde factuur met onterechte bijkomende kost.

 

Ik heb het gevoel dat de verkoper onder deze verkoop uit wil komen daan voor het toestel niet gek veel geboden werd. Op heden ben ik niet machtig te betalen omdat ik de gegevens van de koper niet heb, tenzij ik dit via overschrijing doe. Daar de communicatie stroef verloopt lijkt dit me geen goede zet.

 

Welke stappen kan ik ondernemen? Ik zou evt een geschil openen, maar dit soort geschillen zitten niet in de keuzemogelijkheden van ebay.

 

Ik zou de camera graag binnenhalen, iemand sugesties?

 

Vriendelijke groet,

 

Adam

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0