annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenservice ondermaats

Ik heb een aankoop gedaan die ik niet kan betalen omdat de verkoper de totale factuur incl shipping niet heeft verstuurd.

Deze weigert ook contact te leggen.

 

Nu heb ik hier vorige week een vraag in dit forum over gesteld.

 

Ik krijg 1 reactie: De factuur komt in uw mail.

 

En jawel, ik krijg een mail. Maar niet met een factuur, nee met een mededeling dat ik de totale shipping kosten moet aangeven. Als ik dat wil doen( lijkt me onlogisch) krijg ik de mededeling: u bent geen verkoper, maar een koper (nu weer wel logisch)

 

Ik had deze mail niet moeten krijgen, maar de verkoper, die heb ik overigens 4 a 5 keer aangevraagd,

 

Wat blijkt nu: maakt de verkoper een geschil aan omdat ik niet betaal. Iets wat ik door het systeem niet kan, omdat er geen verzendkosten zijn inbegrepen.

 

Voor morgen had ik het moeten regelen, want anders krijg ik een 'aantekening' op mijn account.

 

Nu gaat het over een heel klrin bedrag ook nog eens, maar omdat de klantenservice verder niet in grijpt loop ik hier vast.

 

duurt het dan echt wekenlang om dit probleem te kunnen beantwoorden???????

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Klantenservice ondermaats

En jawel, ik krijg een mail. Maar niet met een factuur, nee met een mededeling dat ik de totale shipping kosten moet aangeven. Als ik dat wil doen( lijkt me onlogisch) krijg ik de mededeling: u bent geen verkoper, maar een koper (nu weer wel logisch)

 

Dit is een kopie van het verzoek aan de verkoper., geen fout dus.

 

Als de verkoper weigert de juiste kosten te specificeren en u kunt aantonen dat u er alles aan heeft gedaan om de transactie juist af te handelen zal de aantekening op uw verzoek verwijderd worden.

 

 

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Klantenservice ondermaats

Het is echt waardeloos..... ik heb in een beetje vergelijkbare situatie gezeten.

 

Via het contactformulier mijn vraag aan Ebay voorgelegd en tot nu toe heb ik daar NOOIT een antwoord op gehad!

En inderdaad ook een claim aan mijn broek van de verkoper dat ik niet betaalde. Het Ebay nummer in Belgie bellen helpt ook niet; daar verwijzen ze me weer door naar het contactformulier *zucht*.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Klantenservice ondermaats

Ik heb ongeveer hetzelfde aan de hand.

 

Ik heb geboden op een elektrische piano. Mijn eerste bod van 1 euro was ook meteen het winnende bod. Dit is een stuk lager dan de verkoper had gehoopt aangezien het nu kopen bedrag op 200 euro stond. Hij stuurt me nu geen factuur met de verzendkosten die waarschijnlijk een euro of 12 zullen zijn. Ik heb zijn contactgegevens opgevraagd en hem een sms gestuurd met de vraag wanneer ik de factuur kan verwachten. Nu zegt hij dat hij geen piano heeft. Die heeft ie natuurlijk wel, maar hij wil er meer geld voor hebben.

 

Is er iets wat ik nu kan doen?

Bericht 4 van 4
laatste antwoord