annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beats koptelefoon gekocht nooit ontvangen

Hallo iedereen, ik ben nog vrij nieuw op Ebay en heb alleen eerder een league of legends account gekocht. Vandaag besloot ik een draadloze beats koptelefoon te kopen aangezien ik op het moment een bedrade versie heb en een goede vriend deze graag over wilt nemen. 

 

Ik keek is wat rond en zag een draadloze versie voor +- 200 euro. Die heb ik toen besteld (vanuit Duitsland).

 

De verzending was aangetekend en via DHL. 

 

Allereerst zou ik de koptelefoon gisteren al krijgen maar wegens ''overmacht'' werd het een dag verschoven door DHL.

 

Ik open vandaag de doos en er zat nog een klein ander doosje in waar de koptelefoon in had moeten zitten maar deze was helemaal leeg. 

 

Ik de verkoper gemaild maar zij zeggen. Pech, je moet bij DHL wezen.

 

Ik heb een claim via paypal gemaakt. Zal ik mijn 200 euro ooit nog terugzien of heb ik gewoon dikke pech? 

 

M.v.g.

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Beats koptelefoon gekocht nooit ontvangen

Als het goed is,krijg je je geld terug.Dus begin een case bij paypal.

De verkoper is verantwoordelijk(al kan hij er niets aan doen)dat het pakket geleverd wordt.

Heeft hij het wel ingepakt!Heeft de verkoper een grote zaak met veel feedbacks?

Ik vind dat de verkoper laconiek reageert.

De verkoper moet juist een claim indienen bij DHL,want het pakket was verzekerd(?)

Succes.

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Beats koptelefoon gekocht nooit ontvangen

Dat snapi k inderdaad ook niet, wat is het nut van aangetekend verzenden als je dan niet verzekerd bent? 

 

Ja het is eem hele grote zaak met 99.7% positieve feedback.

 

maar toch heb ik 200 euro betaald en slechts een lege doos ontvangen...

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Beats koptelefoon gekocht nooit ontvangen

De claim is nu net in behandeling bij paypal, ik laat jullie weten wat de uiteindelijke uitkomst is. 

 

Wél weet ik dat ik nooit meer op ebay te vinden ben als ik mijn geld niet terug krijg...

 

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Beats koptelefoon gekocht nooit ontvangen

Blijkbaar moet  ik nu aangifte doen omdat het pakket niet is ontvangen, mijn vader werkt zelf bij de politie en zegt dat dit helemaal geen goede zaak is aangezien volgens hem de verzendende partij (het bedrijf) aangifte moet doen.

 

Maargoed morgen gaat hij Paypal bellen en dan zie ik het wel weer verder... 

 

Ben bang dat ik mijn geld mooi kwijt ben

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Beats koptelefoon gekocht nooit ontvangen

Er staat toch een gewicht vermeld op het pakket ,dan kan je toch zien of er ooit wat ingezeten heeft.

Is het gewicht wel logisch ten opzichten van pakket en inhoud ?

Een lege doos zal niet zoveel wegen als een doos met inhoud !

En oplichters zitten overal maar hoofdakelijk in de VS en de UK bijna nooit in Duitsland.

 

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Beats koptelefoon gekocht nooit ontvangen

Daar zal ebay niet wakker van liggen ze hebben hun commisie binnen.
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Beats koptelefoon gekocht nooit ontvangen

Paypal heeft zojuist besloten te kiezen voor de verkoper en ik ben dus mijn 200 euro kwijt, word het dus tijd om maar lege dozen te gaan verkopen...

Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Beats koptelefoon gekocht nooit ontvangen

Wat ben ik blij dat ik dit lees omdat ik op het punt stond een bluetooth transmitter te kopen. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Ik zal mijn transmitter gewoon hier kopen het zal iets duurder zijn in elk geval ben ik mijn geld niet kwijt. Dank je wel!
Bericht 9 van 9
laatste antwoord