annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop nog steeds niet ontvangen

Hallo,

Ik heb op 4 september aan aankoop gedaan.

Maar nog steeds niet ontvangen.

Ik heb op 13 oktober aan de verkoper doorgegeven dat ik het pakket niet ontvangen hebt.

Ze zouden op 13 oktober een nieuwe opsturen.

Hoe lang moet ik nog wachten?

Straks kan ik ook geen feedback meer geven (staat toch 60 dagen voor?)

Bedankt.

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen

Aankoop nog steeds niet ontvangen

feedback geven is niet zo belangrijk of wil je negatieve feedback geven?

 

Let wel: je mag ervan uit gaan, dat de verkoper niet in gebreke is gebleven, maar dat er een andere oorzaak is, bijv. Post, douane, enz.

 

Sinds 13/10/2013 is er nog slechts 15 dagen verstreken en als het pakje uit China komt, kan het tot wel 6 weken onderweg zijn.

 

Omdat ik zelf ook begin september bestelllingen in China gedaan heb, die ik niet ontvangen heb, begint het erop te lijken, dat een complete container zoek is geraakt / ergens in een hoek staat. Er zijn meer klachten over die periode. Mogelijke worden binnenkort alle pakjes afgeleverd.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Aankoop nog steeds niet ontvangen

op 03/09/2013 heb ik 3 bestellingen in China gedaan en er vorig week 1 ontvangen, dus ik blijf hopen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 3 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Aankoop nog steeds niet ontvangen

feedback geven is niet zo belangrijk of wil je negatieve feedback geven?

 

Let wel: je mag ervan uit gaan, dat de verkoper niet in gebreke is gebleven, maar dat er een andere oorzaak is, bijv. Post, douane, enz.

 

Sinds 13/10/2013 is er nog slechts 15 dagen verstreken en als het pakje uit China komt, kan het tot wel 6 weken onderweg zijn.

 

Omdat ik zelf ook begin september bestelllingen in China gedaan heb, die ik niet ontvangen heb, begint het erop te lijken, dat een complete container zoek is geraakt / ergens in een hoek staat. Er zijn meer klachten over die periode. Mogelijke worden binnenkort alle pakjes afgeleverd.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Aankoop nog steeds niet ontvangen

op 03/09/2013 heb ik 3 bestellingen in China gedaan en er vorig week 1 ontvangen, dus ik blijf hopen.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Aankoop nog steeds niet ontvangen

De bestellingen die ik gisteravond bij de Chinees deed werden binnen een half uur bezorgd.

Het is dus allemaal schromelijk overdreven.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Aankoop nog steeds niet ontvangen

..............en was nog warm. De bestelling van ons is inmiddels afgekoeld.

 

"overdrijven maakt de zaak duidelijk" (soms)

Bericht 5 van 5
laatste antwoord