annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problemen bij geschil na internationale verkoop

Hallo,

 

Ik had van de week echt een top stukje Ebay support..... 

Daarom even een vraag aan andere verkopers. 

 

 

Ik biedt mijn artikelen aan op ebay.nl met optie internationale verzending. 

Nu kreeg ineens een bericht dat support een transactie had geannuleerd aangezien ik niet had gereageerd op een claim van een buitenlandse klant.  Ik had alleen nooit een claim in mijn geschilcentrum gehad.  Dus ik stuur netjes even een Bericht naar support (in het Nederlands); hoe kan dit?. 

Nu kreeg ik een bericht in het duits terug met uitleg hoe ik een online vertaler moet gebruiken met daaronder een antwoord op mijn vraag in het spaans, met als antwoord:  het geschil stond op de ebay.es en dat ik daar had moeten kijken want mijn klant was spaans.

 

 

is dit normaal, hoe gaan jullie om met internationale klanten? 

kijken jullie die geschillencentra na, van elke nationale ebay site als je toevallig iets hebt verkocht in dat land?  

 

 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

problemen bij geschil na internationale verkoop

Normaal gesproken krijg je toch een mail dat er een geschil is geopend door de koper ? Heb dit namelijk net zelf ook aan de hand gehad.
Bericht 2 van 2
laatste antwoord